Gå til innhold

The Gathering 2015: The Future is Back - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang tidene må jeg si de har strammet meg inn fra tidligere år. Kan aldri huske at de har stoppet så tidlig som de kommer til å gjøre i år.

det har sikkert noen med at de vill bli ferdig med nedriggen tiligst mulig , mere og pakke ned hvert år gjør at det tar lenger tid .

Lenke til kommentar

kommer helt an på om "snekkerene" begynner rekka med en støttepall eller ikke. 

Frister å ta med noe plank og skru fast rett bak pcen som sikkerhet. Evt skru fast rundt så man ikke får opp dørene / ta den  :rofl:

 

Nå som rekkene er satt opp av "snekkerne" så går det an å se hvordan resten av rekka blir. Ser ut som rekka starter med en støttepall, hvis det er den pallen som går på midt under bordplata?  :p

 

Og hvordan betyr det at jeg da havner iforhold til pallene? 

Lenke til kommentar

Om de begynner med en sidepall og en på langs blir det 

12,120,12,120,12,120,12,120,12,120,12,120 

Hvor bold er langs-pall-plass 

 

Så må du regne fra enden etter hvor du sitter og hvor mange cm man får hver for å finne ut hvor du havner. 

 

Lagg sammen alle tallene på pallene til plassen din begynner, så legger du sammen cm alle får på sin plass og ganger det opp med hvor langt du sitter inn.. 

 

Hvilken plass fra enden hadde du? 

Lenke til kommentar

Om de begynner med en sidepall og en på langs blir det 

12,120,12,120,12,120,12,120,12,120,12,120 

Hvor bold er langs-pall-plass 

 

Så må du regne fra enden etter hvor du sitter og hvor mange cm man får hver for å finne ut hvor du havner. 

 

Lagg sammen alle tallene på pallene til plassen din begynner, så legger du sammen cm alle får på sin plass og ganger det opp med hvor langt du sitter inn.. 

 

Hvilken plass fra enden hadde du? 

 

Jeg har plass 27 fra enden. Ihvertfall sete 27 på rekka.. 

Endret av Gil_Galad90
Lenke til kommentar

 

Om de begynner med en sidepall og en på langs blir det 

12,120,12,120,12,120,12,120,12,120,12,120 

Hvor bold er langs-pall-plass 

 

Så må du regne fra enden etter hvor du sitter og hvor mange cm man får hver for å finne ut hvor du havner. 

 

Lagg sammen alle tallene på pallene til plassen din begynner, så legger du sammen cm alle får på sin plass og ganger det opp med hvor langt du sitter inn.. 

 

Hvilken plass fra enden hadde du? 

 

Jeg har plass 27 fra enden. Ihvertfall sete 27 på rekka.. 

 

2160cm inn fra siden, nesten så man kunne regnet fra andre siden^^

 

Matematisk kommer du på 9,13 som vil gi deg første seteraden innen for en pall på tverst av bordene med palle på langs under din pult. 

Men da må de som bygger ha satt hver palle på helt rett sted. 

Man kan jo regne med det pga skjøtene på bordene må være innenfor, men man kan også regne med at noen plater er slitene og de må tilpasse litt her og der. 

Så tipper jeg ulike folk bygger alle radene og da ender man opp med hakke peiling. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...