Gå til innhold

The Gathering 2015: The Future is Back - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Neste år blir det nok TG for første gang, og jeg lurer på et simpelt men dumt spørsmål. Er det lov å sitte i hylla en lager? Kommer helt sikkert til å ha med meg en spillelaptop jeg har bygget en koffert rundt, og denne kofferten har kjøling fra undersiden. Derfor trenger den helst noke å stå på, og derfor blir eg sittende litt høgare opp pga det, gjerne 10cm. Tenkte da å sitte på bordet som er der fra før /stakkars rygg), og ha hylle på en måte baklengs, der man normalt ville sitte. En annen ide var å hive meg og hylla og alt oppå bordet som er der frå før, men mtp vekt er eg litt usikker. Er mest usikker på ka crew syns. Blir litt crazy :p

Er forøvrig ikkje sikkert det blir slik, kan hende eg får ordna ett eller anna skikkelig. (Forhåpentligvis)

 

Håper nokon kjem med ein god ide. Har egentlig ikkje lyst å lage det så alt for ghetto, men har lyst å skille meg litt ut likevel. Er bare idemyldring for øyeblikket.

Det blir omtrent som en 10cm tjukk laptop.

Et enkelt valg er å ta med seg skjerm, mus, tastatur. Blir nok gjort dersom eg ikkje får en god ide. :p

hylla kan ikke gå utenfor bordplassen din på noen måte , dvs at du ikke kan bruke gulvet som støtte 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Med så liten plass man har på TG er det ikke verdt å dra dit med pc. 

Var ikke plass til en 27" på bordet engang. 

Da har du gjort noe alvorlig galt med plassen din. Du har 80cm i bredden. Hva du gjør med de er opp til deg. Om du ønsker å bruke 40cm til å legge kabal på, og 40cm til å ha en liten laptop på er det greit. Eventuelt 80cm til skjerm/mus/tastatur, og PC-en under plassen. Det å skulle tviholde på å ha PC-en oppå bordet (uten noen form for hylle), og samtidig klage på plassen, blir for dumt.

Lenke til kommentar

Nei, alle bortover tok 1 cm ekstra og vips var det bare 30 igjen på enden. 

Flytte alle hyller som er skrudd fast 1 cm hadde tatt 11 timer  

 

Kan komme tidligere og kreve plassen med piggtråd, men det kan jo skje naboen også og vips må vi to dele med mindre jeg tar bort piggtråden. 

Lenke til kommentar

Nei, alle bortover tok 1 cm ekstra og vips var det bare 30 igjen på enden. 

Flytte alle hyller som er skrudd fast 1 cm hadde tatt 11 timer  

 

Kan komme tidligere og kreve plassen med piggtråd, men det kan jo skje naboen også og vips må vi to dele med mindre jeg tar bort piggtråden. 

nå er ikke hyllene skrud fast , det er ikke lov og skur i bordene , hyllene kan bare så løst 

Lenke til kommentar

I drømmeland ja, hyllene her var det, med vinkler og 12 skruer pr hylle. 

Alle kabler og ting lå viklet fast i raden på baksiden også , 50 mann måtte ha jobbet i timevis for å få 80cm til alle. 

 

Så mye rot oh jalla at 3 stk brukte kvarter bare å få nettkablen bort 6 meter til switchen. 

 

Stillesonen så bedre ut, kanskje det er stedet. 

Lenke til kommentar

I drømmeland ja, hyllene her var det, med vinkler og 12 skruer pr hylle. 

Alle kabler og ting lå viklet fast i raden på baksiden også , 50 mann måtte ha jobbet i timevis for å få 80cm til alle.

Nei, alle bortover tok 1 cm ekstra og vips var det bare 30 igjen på enden. 

Flytte alle hyller som er skrudd fast 1 cm hadde tatt 11 timer  

Det skal være 80cm i bredden til alle, hvis det ikke er det, så er det bare å si i fra til crew.

Folk får som regel fart på seg når de ikke får lov til å bruke pcen/konsolen før alle har nok plass.

Og hvis hyllene er skrudd fast så bryter de reglene og kan da miste retten til å ha hylle.

Lenke til kommentar

Var flere på min rad som hadde med seg store ladnigner med streamingutstryr inkl. 2 skjermer, brukte over 100cm hver. Når siste karene kom utpå dagen var en hel plass vekke.

Etter mye frem og tilbake fikk vi disse streamerne til å pakke ned en skjerm hver så ble det nok plass. Disse streamerne var av det vanskelige slaget så ble nødt til å vise med måleband at di brukte for mye plass.

 

 

Synes faktisk at 80 cm er for lite, burde være sån 90-100 cm for at det skal være komfortabelt.

Lenke til kommentar

Var der grytidlig, men en buss hadde parkert midt på plassen og eieren dratt til halden, så jeg og 20 andre måtte grave 6 kubbik sand for å kjøre inn bilene (med henger) så jeg kom sist på raden og da var det ikke en cm igjen ^^

 

Det er litt liten plass når man ikke en gang kan ta med seg en vanlig pc-skjerm på 34" 

 

Lag en rekke med 2 meter pr og selg bilettet til 5000kr , men de nekter, for det er viktig at mange får komme, ikke pengene. 

Skrudde hylla mi selv tilslutt, den man fikk laget der borte. 

Selv da holdt den på å falle over med ga naboen rett over dytta inn baggen og oppå hylla mi sto det en pc til 50 laken.

Det endte med at jeg stakk på en annen ferie og hentet pcen på søndagen^^

Endret av War
Lenke til kommentar

jeg vil anbefale og bruke sec for alt de er verd i slike saker , vi i crew hadde sikkert glatt stilt opp og hjelp til med og fikse problemet , min er faring er at det få eller ingenting som ikke kan fikses av tg-crew , selv klokka 5 om natta :)

Hørte dere fiksa noe friskt på høytaleranlegget gry-tidlig om mårran.

Lå heldigvis ute og sov på det aktuelle tidspunktet^^

 

@ChristianThorkildsen Skulle ikke du på Tg15 da? Mener at å huske at du postet noe her ^^ Skyt meg om det er feil :tease:

Lenke til kommentar

 

jeg vil anbefale og bruke sec for alt de er verd i slike saker , vi i crew hadde sikkert glatt stilt opp og hjelp til med og fikse problemet , min er faring er at det få eller ingenting som ikke kan fikses av tg-crew , selv klokka 5 om natta :)

Hørte dere fiksa noe friskt på høytaleranlegget gry-tidlig om mårran.

Lå heldigvis ute og sov på det aktuelle tidspunktet^^

 

@ChristianThorkildsen Skulle ikke du på Tg15 da? Mener at å huske at du postet noe her ^^ Skyt meg om det er feil :tease:

 

Skulle, Men måtte avlyse dessverre, Ekke lett å få lov til alt når man er 15. #Oljebarn(et) mistet sjansen

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

War, kan ikke tenke annet enn at du er en vanskelig person å forholde seg til. Hadde du tatt ordentlig kontakt med crew så ville dette løst seg, og du ville fått 80cm å gå på. Du skulle trappet opp i security-bua, og da er jeg overbevist om at det ville blitt tatt seriøst og løst. Eventuelt i skranken i gangen ut, eller info-standen.

 

Edit: Litt hars, men poenget står. Du har ikke gjort nok for å få løst problemet.

Endret av j--
Lenke til kommentar

Var der grytidlig, men en buss hadde parkert midt på plassen og eieren dratt til halden, så jeg og 20 andre måtte grave 6 kubbik sand for å kjøre inn bilene (med henger) så jeg kom sist på raden og da var det ikke en cm igjen ^^

 

Det er litt liten plass når man ikke en gang kan ta med seg en vanlig pc-skjerm på 34" 

 

Lag en rekke med 2 meter pr og selg bilettet til 5000kr , men de nekter, for det er viktig at mange får komme, ikke pengene. 

Skrudde hylla mi selv tilslutt, den man fikk laget der borte. 

Selv da holdt den på å falle over med ga naboen rett over dytta inn baggen og oppå hylla mi sto det en pc til 50 laken.

Det endte med at jeg stakk på en annen ferie og hentet pcen på søndagen^^

Neste påske må vi få hilst War! :) 

Lenke til kommentar

Jeg er superenkel å forholde seg til, jeg ville heller glede de andre med sin utvidede plass en å være kjip og rope på vaktene. 

 

Jeg jobbet heller med deg og ikke mot dem, kom frem til en løsning så jeg fikk opp hylla mi da naboen min som satt helt ytterst hadde med bærbar på fanget. 

 

Pcene/ skjermene har blitt 2- 5 ganger så store siden TG startet, hva med plassene :p 

Det har folkene også  :dremel:

Parkeringen var heller ikke noe å skryte av, 2 timer i "jeg skal slippe av barnet mitt-kø" 

De som skal parkere der burde muligens hatt en egen kø

 

for å ikke snakke om søndagen hvor luringene åpnet en dør for inn og ut.

Ta en skjerm, gå til bilen , gå tilbake = 1 time , så skal man 20 turer

 

De skal ha skryt for at de innså at de bare måtte gi blanke i brikkesystemet, men ingen var da smarte nok til å tenke at da trenger vi jo ikke bare en dør lenger   :hmm:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg så en som sto å flexa lats spread og double bicep under konserten, trudde det var deg jeg  :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...