Gå til innhold

The Gathering 2015: The Future is Back - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er oppetiden på strømnettet på bordene site året?

i 2006 gikk kursen ca 50 ganger , isåfall tar jeg med backupstrøm

 

 

Sunday April 5th

09:00 Internet is disconnected
10:00 Power is cut
12:00 Last participant out!

Bare jeg som sitter igjen 10:01 med pcen oppe på mitt 4g-mobilnett.

Endret av War
Lenke til kommentar

Hvordan er oppetiden på strømnettet på bordene site året?

i 2006 gikk kursen ca 50 ganger , isåfall tar jeg med backupstrøm

For min del har det variert litt, men dersom deltagerne kobler seg på riktig kurs går det helt fint. Et år var det flere som koblet feil, og da gikk strømmen hele tiden der jeg satt på grunn av overbelastning. Tror det var i 2010. Da hadde vi også med oss et svært musikkanlegg som fikk skylda for å ta all strømmen, til tross for at det fungerte mens strømmen var nede, og at strømmen gikk når vi ikke brukte anlegget.

 

Men som sagt, det går bra når ingen kobler feil. Så sørg for å koble deg på riktig kurs (ikke alltid like lett å se, det burde vært merket bedre), og vær forsiktig med hvem som kobler seg til din forgreiner, da er det ofte kort vei til overbelastning. Og husk å ta med forgreinere hvis dere trenger mer enn et uttak, da arrangøren kun stiller med et uttak til hver deltager.

Lenke til kommentar

Hallo , jeg har noen spørsmål angående tg2015

 

-Har lest lengre opp i tråden, der sto det at komplett ikke skulle komma, vil det da bli noen andre butikker med pc utstyr ovs..?:)

 

- Skal det bli sånn at man kan bytte kjøleelementer?

 

 har sikkert flere spørsmål men kommer ikke på de nå... hehe 

 

Takker for svar;)

Lenke til kommentar

Hallo , jeg har noen spørsmål angående tg2015

 

-Har lest lengre opp i tråden, der sto det at komplett ikke skulle komma, vil det da bli noen andre butikker med pc utstyr ovs..? :)

 

- Skal det bli sånn at man kan bytte kjøleelementer?

 

 har sikkert flere spørsmål men kommer ikke på de nå... hehe 

 

Takker for svar;)

Hvis du blar lengre tilbake i tråden så er det nevnt en butikk som stepper inn for Komplett i år.

 

Ja det er sån at du kan bytte kjøleelementer i chillout. Min mening er at det egentlig ikke er nødvendig, bare hold drikken på gulvet så funker det.

Lenke til kommentar

Har vært en livssaver tidvis. Pisslunka drikke er no dritt, og enda verre er det med melka. Ja, frokostblanding som måltider man enkelt kan spise fra plassen er helt essensielt for TG. :p Å gå for fenalår gikk jeg lei andre dagen, og luktet. :p

 

Samme med visse andre varer, da butikker er stengt de fleste dagene.

Lenke til kommentar

Har enkeltseng-rom på scandic hamar jeg skal avbestille i løpet av dagen, pm om noen vil kjøpe det 

onsdag-søndag frokost 800m fra skipet. 3300kr , selger for 300,- 

 

Gir den til hotellet, så kan de selge den

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...