Gå til innhold

gode/bra spil på møkka pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hej jeg har bestilt meg en surface pro med i3 cpu. så jeg er på utkikk etter gode spill som en dårlig data kan spille. har et monster av en stasjonær pc som metter meg på spill.
men trenger noe til dødtiden som kan bli på skole/reise.

så jeg håper det er noen snille samaritanere her som kan anbefale meg gode spill til dårlig pc? :)

glemte å si at jeg spiller alt mulig

Endret av ingeplinge
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

har hørt litt om heartsone aldri spilt sånne kortspill men kan no gi det et forsøk. kom på at jeg kan no ta opp football manager igjen. krever vell ikke noe særlig den serien heller.

Endret av ingeplinge
Skrevet (endret)

Diablo?

Half-life kanskje? Husker jeg spilte det på en gammel gammel Compaq når det kom ut, og den PCn var gaaaaammel.

Day of the Tentacle, Monkey Island... Slikt? Another World =p ?

FM krever faktisk en del. Eller... Krever og krever... Er møkk tregt =p

Endret av Slai
Skrevet (endret)

takk for forslagene. slik som tetris blir sikkert litt for kjedeligt for meg liker mest noe med litt mer dybde. jeg vet om de fleste spillene av den type jeg letter etter og blir nevnt.
Er vel mer dem bortgjømte perlene jeg letter etter

ser team hospital ble nevnt finnes det en version av det som kan spilles på win 8?

edit fant det på gog.com

Endret av ingeplinge
Skrevet

Strategi spill er jo supert på dårlig pc. Hva med Warcraft 3, eller alle 3. Commander & conquer, red alert osv. Noen av Anno spillene om du liker mer bygge spill.

Fallout 1 og 2.

Monkey Island 1-4.

Snes Eumulator.

Max Payne 1 og 2

Alien Vs Predator 2.

Er selv glad i å game på gamle/dårlige pc'er. Tvinger deg til å finne frem gode gamle spill man kanskje ikke hadde spilt om man hadde sittet på en nyere pc :)

Skrevet (endret)

Grim Fandango

Elastomania

Age of Mythology

Little Big Adventure 2 :p

Psx og Snes emulator:

Chrono trigger, Xenogears, FF6, Super Castlevania.

Endret av squiike
Skrevet

Surface klarer mye mer enn knuskgamle 2d-spill, bare sånn at det er sagt.

The walking dead 1+2, The wolf among us, Divinity: Original sin og XCOM: Enemy within med Long war-modden er fire spill som burde flyte fint, og som fungerer fint i 30 minutters doser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...