Gå til innhold

Haswell 5xxx-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Gi det til meg :p

Det kan jeg, og det til en god pris. ;)

Du mangler bare en god CPU ;)

Jeg veit, må få meg en X. Men føler det nærmer seg Broadwell nå, så får vel hoppe på en slik en tenker jeg. :)

Du får ta en time overtid så har du den 10 (eller 12 kjernen, husker ikke hva det var :p )

 

Må nok ha en full dag da i så fall, det var da alvorlig til overtidsbetalt du tror jeg har også da?  :rofl:

Lenke til kommentar

I verste fall vil ikke den ene porten fungere? Hverken USB 2.0 eller 3.0. Men i tillegg til port to har du jo noen bak også da.

 

Er det krise og du absolutt må ha flere lett tilgjengelige usb-porter går det kanskje med en hub av noe slag? Eventuelt om det finnes pci-ekspansjonskort?

 

Sa meg desv ikke så mye, hva vil det si i praksis?

Burde jeg bytte til den andre USB 3 slotten eller vil jeg kun miste litt ytelse ved veldig høye hastigheter?

Det kommer an på hva du kobler til? Men det er mulig den ikke vil fungere i heletatt.

 

Den andre porten vil fungere som vanlig.

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

I verste fall vil ikke den ene porten fungere? Hverken USB 2.0 eller 3.0. Men i tillegg til port to har du jo noen bak også da.

 

Er det krise og du absolutt må ha flere lett tilgjengelige usb-porter går det kanskje med en hub av noe slag? Eventuelt om det finnes pci-ekspansjonskort?

Så den ene porten vil kanskje ikke fungere? Hmmmmm..... Før se om jeg flytter den, har 2 stk på hovedkortet :D

Hvis begge portene fungerer, hvordan kan jeg teste om hastigheten?

(Har samme hovedkort som deg, RVE)

Lenke til kommentar

Så den ene porten vil kanskje ikke fungere? Hmmmmm..... Før se om jeg flytter den, har 2 stk på hovedkortet :D

Hvis begge portene fungerer, hvordan kan jeg teste om hastigheten?

(Har samme hovedkort som deg, RVE)

Du, jeg er ikke 100% sikker. Men jeg tror vi missforstår hverandre :)

 

En header går til 2 porter. På denne headeren vil kun én av de to USB 3.0-portene fungere. Jeg husker ikke helt layout på RVE jeg :p Men er det en header til, så er det jo bare å bruke den isteden! :) Lykke til!

Lenke til kommentar

Gikk det fint Bjonness?

 

Fikk tunt ned vccin bittelitt, alt hjelper jo. ^^ 

 

etter et 1.91V uhell for noen mnd siden så trenger cpu ca 20mv mer nå enn før, men alt vell. 1.211V er jo forsatt ganske greit.

 

Hva ligger deres Cpu temp på under 100% last?

Etter å ha foldet nacl siden kl 7 idag så er den på alt ifra 58-64¤C på cores, og 64¤C på package. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...