Gå til innhold

Haswell 5xxx-tråden


Anbefalte innlegg

De gangene jeg har brukt realbench, så rebooter den hvis det er kræsj, vanligvis i det siste minuttet på Handbrake. Så ville studert det litt nærmere hvis jeg var deg, realbench skal ikke reboote maskinen, da har du mest sannsynlig hatt kræsj.

Jeg tenker på om jeg avslutter programmet manuelt. altså jeg trykker på stop så rebooter den maskinen. Om jeg lar teste fullføre så er det greit, da rebooter den ikke. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

De gangene jeg har brukt realbench, så rebooter den hvis det er kræsj, vanligvis i det siste minuttet på Handbrake. Så ville studert det litt nærmere hvis jeg var deg, realbench skal ikke reboote maskinen, da har du mest sannsynlig hatt kræsj.

Jeg tenker på om jeg avslutter programmet manuelt. altså jeg trykker på stop så rebooter den maskinen. Om jeg lar teste fullføre så er det greit, da rebooter den ikke.

Aha, nei det har jeg ikke vært borti, det var en finurlig feature. :)

Lenke til kommentar

 

Google har alle svar du leter etter.

 

Google is Skynet. "Skynet goes online in August of 2017. They say it became self-aware the morning of September 2nd, 2017.  :wee:

 

Litt off topic kanskje, men jeg var under inntrykk av at SkyNet gikk online i 1997?

Hvem er det da som har gitt meg instruksjoner de siste åra om ikke det var SkyNet?

 

EDIT: Glemte en ALL HAIL SKYNET

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar

 

 

Google har alle svar du leter etter.

 

Google is Skynet. "Skynet goes online in August of 2017. They say it became self-aware the morning of September 2nd, 2017.  :wee:

 

Litt off topic kanskje, men jeg var under inntrykk av at SkyNet gikk online i 1997?

Hvem er det da som har gitt meg instruksjoner de siste åra om ikke det var SkyNet?

 

 

Alternative tidslinjer ble skapt da dem reiste i tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...