Gå til innhold

Haswell 5xxx-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Dette er kanskje ikke moralskt riktig, men kjøpt tilsvarende hk fra komplett og lever gml og si det var DOA dersom det er hk :p

 

Også sjekker dem serienummeret på hovedkortet med det på esken da ellerno sånt...  :roll:

 

Han leverer jo gml hk med gml eske, tviler på de er så presise at de kjører det opp med resten av batchen elns ^^

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Det ordna seg. For et snodig problem. Etter 15 år med bygging av PC så blir man fortsatt overraska :)

 

Jeg tok ut bios batteriet og prøvde igjen, men ingenting skjedde. Så brukte jeg et skrujern for å shorte power pin på HK igjen, noe jeg også prøvde i går uten at det virka. Men nå skrudde den seg plutselig på. Og nå funker det med powerknappen som vanlig også.

 

Jaja, viktigste er at det virker. Tror ikke man skal prøve å forstå hvordan :/

 

 

HK fra cdon.no ja...da kan du like gjerne bare kjøpe nytt hovedkort fra Komplett. Eventuelt sende bare CPU tilbake så får de testet den først.

 

 

Ja, de var 1000kr billigere enn alle andre, så jeg tenkte med lommeboka først. Har aldri hatt en retur hos dem,  de må jo forholde seg til norsk lov som alle andre, men det er sikkert mye mer styr enn f.eks komplett.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Det ordna seg. For et snodig problem. Etter 15 år med bygging av PC så blir man fortsatt overraska :)

 

Jeg tok ut bios batteriet og prøvde igjen, men ingenting skjedde. Så brukte jeg et skrujern for å shorte power pin på HK igjen, noe jeg også prøvde i går uten at det virka. Men nå skrudde den seg plutselig på. Og nå funker det med powerknappen som vanlig også.

 

Jaja, viktigste er at det virker. Tror ikke man skal prøve å forstå hvordan :/

 

 

HK fra cdon.no ja...da kan du like gjerne bare kjøpe nytt hovedkort fra Komplett. Eventuelt sende bare CPU tilbake så får de testet den først.

 

 

Ja, de var 1000kr billigere enn alle andre, så jeg tenkte med lommeboka først. Har aldri hatt en retur hos dem,  de må jo forholde seg til norsk lov som alle andre, men det er sikkert mye mer styr enn f.eks komplett.

Min erfaring med cdon er da jeg sendte inn et 780Ti kort. Fikk pengene tilbake etter ca 3 uker,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...