Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Matchstick Men og Italian Job :yes:

Italian Job æææææææææææggggeeerr!!! :yes::yes:

Så mye at mainstream regissøren F. Gary Gray så vidt klarte å holde på Norton:

 

Edward Norton has made it clear that his participation is a result of contractual obligation, not choice.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hm, Bruce Almighty er joh litt artig...

Eller, Once Upon A Time In Mexico er også kul :yes:

Førstnevnte har dama sett, sistnevnte har jeg sett...

 

Takk for iherdig innsats. Keep going.

Lenke til kommentar

Må si at jeg blir flau over skolen jeg går på. I dag skulle vi ha minnestund etter Shila, 13-åringen som ble voldtatt og drept i Spania like før påske. Hun gikk på skolen vår tidligere. Når vi skulle ha minnestund så var det ment for de som kjente henne og følte for at det kunne være fint å si farvel. Gjett hva, 90% av hele ungdomsskolen gikk, og bare 250% av dem kjente henner. Grunnen til at de 65& andre gikk var for å slppe time. Selv var jeg igjen i klasserommet siden jeg ikke kjente henner. Og i tillegg presterer en jente som går i klassen min å si Hun er ikke no pen, hun er svart under minnestunden. :mad: Flere som gikk i klassen hennes holdt på å knekke sammen av tårer når hun sa det.

 

RIP Shila

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
:wow: Leie film??? (??) WTF?

Leie filmen først, så rippe :yes:

Da taper jo bransjen penger, får dårligere råd til nye filmer og jeg får dårligere utvalg. Det vil vi ikke ha noe av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
:wow: Leie film??? (??) WTF?

Leie filmen først, så rippe :yes:

Da taper jo bransjen penger, får dårligere råd til nye filmer og jeg får dårligere utvalg. Det vil vi ikke ha noe av.

... og filmer blir dyrere.

Nettopp.

 

Hvis alle rippet filmer, ville det til slutt ikke være mer filmer å rippe. Tenk på det.

 

SnowDOG_: Hvis:

 

:wow: Leie film??? (??) WTF?

 

fikk deg til å tro at jeg ikke har nok å ta av, får jeg bare avkrefte dette. Sitter på rundt 400-450 VHS'er, rett over 100 DVD'er og vel så mange DivX. Poenget er at det koster 29 kr å leie to dvd'er her og jeg orket ikke å lete i hyllene.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...