Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror, TROR jeg er i ferd med å trappe ned bruken av hw forumet nå.. Tror jeg er litt for konservativ eller.no.. so går alt for fort(so2, siste 200 sidene passet meg bra ;) ), og sløv og treig som jeg er så orker jeg ikke stresse med å følge med hvis jeg har gått glipp av 4-5 sider på et par timer.. (tenk stresset når jeg er borte en dag elns..) Syns det var kjipt at de fjerna so2.. Syns de kunne slutte med alt hemmelighetskremmeriet osv..

 

Vet ikke helt.. Er vel muligens bare litt for trøtt :shrug: .. Men akkurat nå misliker jeg forumet sånn.. generelt.. Alt hiff-haffet på det ny forumet kunne vi klart oss bedre uten.. Direkte uoversiktlig faktisk. Men jeg får se.. God natt for nå ihvertfall.. (Hmm.. Og så har vi ikke "God Natt" tråden heller.. Gjett om den forsvant samtidig som so2 da? :wow: Hm, nå -bør- jeg legge meg.. God natt. igjen..!

Lenke til kommentar

hitl0r i avatar er k00lt da :p:

Men men over til litt seriøse ting:

Jeg har 2 brødskiver med lynghonning her, BjaA sender meg bilder av fjortisser, jeg har appelsinjuice, masse pr0n, alene hjemme, prater med jan i mic, skal se nyeste friends episode.

:woot: life r0x!

Lenke til kommentar
[Masse inspirerende svada]

Jau, det var inspirerende, så da tenkte jeg jeg skulle skrive et lenger, og heller meningsløst innlegg. Jeg skulle gjerne fortalt dere om ting jeg finne ut at jeg lurer på, men jeg pleier å glemme det like fort som spørsmålet er genialt. Har dere det også sånn? Vanligvis kommer jeg på slik når jeg sitter på T-banen, er på doss, eller skal sove. I disse tre nevnte tilfeller hender det også at jeg tenker ut CS-taccs. Apropos CS-taccs. I dag spilte jeg PCW 3on3 mot noen tullete svensker. De hadde ikke en gang en dedikert server, så vi spilte med skikkelig fitteping (ca 100). Endte med at vi ble grus 21-3. Jeg spilte ikke så bra, som vanlig. Dette innlegget får meg også til å tenke på "forumets lengste innlegg" jeg hadde for en tid tilbake, i anledning mitt comeback i SO2, om jeg husker rett. Det var litt gøy, men samtidig litt av et ork. Kanskje gjør jeg det igjen. Det er iaffal sikkert at jeg gjør det igjen om noen andre overgår meg. Over til noe annet: I det siste har jeg hatt veldig lyst på lappiz. Jeg fant ut at vi får lov til å bruke det i timen, og jeg spurte om jeg kanskje kunne få bli sponsa litt av mamma og pappa. Fått positiv respons så langt. Jeg har blinket meg ut en del brukte laptoper til ca 5k,-. Det skulle vel være overkommelig, men problemet er at det neppe blir før jul. :( Ja. Jul. Jeg gleder meg til jul. Det er ikke sjelden shufflen i winamp finner fram til en julesang. Senest for noen timer siden spilte den av Bing Crosby - I'm Dreaming of a White Christmas, nå derimot, spiller den Backstreet Boys - Quit Playing Games with My Heart. Jeg synes i grunn "fordommene" mot boyband er forferdelige. Spesielt mot Westlife. De lager fengende musikk med melodi som blir mer og mer sjeldent i våre dager. Jeg mener at melodien er selve essensen i musikk. Nå sitter jeg ikke her og forteller dere hvor fantastisk Westlife er, men kan da ikke være så ille som alle skal ha det til. Da jeg skrev om Westlife, hadde jeg egentlig tenkt å nevne klokkelsettet, for det var 1:44, og det minte meg om floppyer. Denne teksten er skrevet uten avsnitt, bare for å irritere litt.

Lenke til kommentar
Tror, TROR jeg er i ferd med å trappe ned bruken av hw forumet nå [...] Syns det var kjipt at de fjerna so2.. Syns de kunne slutte med alt hemmelighetskremmeriet osv..

[...] Men akkurat nå misliker jeg forumet sånn.. generelt..

Jeg er enig. Likte meg bedre i forumet før. Tror slettinga av so2 har skylden liksom. Det var på en måte blitt en hobby.

 

btw. Lurer på hvor mange e-mailer jeg vil få hvis jeg aktiverer e-post-varsling når noen svarer. :shrug:

 

 

/me ganske lei forum.hardware.no :grine:

Lenke til kommentar
Men men over til litt seriøse ting:

Jeg har 2 brødskiver med lynghonning her, BjaA sender meg bilder av fjortisser, jeg har appelsinjuice, masse pr0n, alene hjemme, prater med jan i mic, skal se nyeste friends episode.

:woot: life r0x!

Jepp!

 

Jeg får trøste meg med at jeg har en disk med fjortisser fra skolen idet minste da :)

 

på tide med lavnivå format fitt....: :cry

Lenke til kommentar
Btw kommunisme sucks big time

HalTan er din nye uvenn. :lol:

Har lest over 2K sider med kommunistisk/ marxistisk & marxistisk-lenistisk ideologi, og må si at det hele er passé. :yes:

Du liker det ikke men leser 2000 sider av stoffet?!? Fritidsproblemer eller en grundig skev fordypning innen emnet?

Lenke til kommentar

Altså, kommunisme er et samfunn der alle bidrar og alle mottar, hva er så galt med det? (men please ikke svar på det spørsmålet her, for vi vil ikke diskutere politikk i SO) Det er bare et tankekors...

 

/me er forresten ikke for å innføre kommunisme i Norge den dag i dag... Det lar seg nok dessverre ikke gjøre uten store problemer, borgerkrig, økonomisk nedgang osv. osv. Men en dag, en dag...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...