Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som skrevet ovenfor.. Jeg er ikke ute etter å ødelegge stemningen i so3, men jeg sverger fortsatt til so2, og jeg VET at det finnes en backup av den.

Eneste plassen du finner So2 nå er nok kun i dine drømmer...

Vi må nok bare innse det og kaste oss over en ny Sox, selv om jeg savner de noe å 600 sidene med masse sprøe og syke innlegg om hva folk har gjort..

 

Å slette So2 er som å gå på skole uten historie timer :D

Lenke til kommentar
Parse error: parse error in /home/forum_new/sources/functions.php on line 595

 

Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: func in /home/forum_n

 

 

Dette er lovende... Skulle inn på Party Thred'n ...

Hvorfor tukle med noe som fungerte ?

Party-tråden fungerer finfint for meg...

Lenke til kommentar

Faan i det grønne helvete at ikke folk kan holde seg unna andres maskiner !! :grin:

 

Fikk telefon nettop fra en hjemme og har klart å slå av Laptop'n ! Og på toppen av det hele har han slått BIOS passordet feil så mange ganger at det står System Disabled....

 

Skal hjem om 20 min, lurer faan på hva han har gjort !

Lenke til kommentar
so ble laget på Delphi forumet .. og så lagde AMD_guru SO så lagde hartge SO2 .. så SO er egentlig SO2 og SO2 er egentlig SO3  derfor er dette SO4

Vel, det ble laget en SO3 her tidligere, så da er det vel SO5 egentlig :mrgreen:

 

Og, en annen ting som irritere meg er at det ikke går an å hente quote fra fere brukere,det må man gjøre selv manuelt. Kjedelig :grumpy:

Lenke til kommentar

Vet dere hva som har skjedd?

 

Jay|-|eM har blitt slettet fra databasen elns. Han skal logge seg inn, men får meldingen: "Beklager, men et medlem med navnet Jay|-|eM, kunne ikke finnes. Er du sikker på at det er riktig?"

 

 

Kanskje han sporløst har blitt slettet, akkurat som SO2?

 

Jeg tror det har med Aliens å gjøre. Ja. Det må være Aliens som kødder med oss.

Lenke til kommentar
Vet dere hva som har skjedd?

 

Jay|-|eM har blitt slettet fra databasen elns. Han skal logge seg inn, men får meldingen: "Beklager, men et medlem med navnet Jay|-|eM, kunne ikke finnes. Er du sikker på at det er riktig?"

 

 

Kanskje han sporløst har blitt slettet, akkurat som SO2?

 

Jeg tror det har med Aliens å gjøre. Ja. Det må være Aliens som kødder med oss.

Tzhee germaaans are commingt!!!

Lenke til kommentar

Har lyst til å se på film, men har ingen filmer å velge mellom. Derfor skal jeg ikke se på film. Skal trøste Jay|-|eM i stedet. Jeg liker ikke det nye quote-utseendet. I dag har jeg vært flink. Jeg har nesten ikke postet i "Off-topic"-tråder. Stort sett i "Spill"-delen. Tror kanskje det hjalp å fjerne SO2. Eller NEI! For all del ikke. Hva tenkjer jeg med?

 

Vil ha tilbake SO2 nå. Vil ha tilbake SO2 nå. Vil ha tilbake SO2 nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...