Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"atticus"

Du burde kanskje få tillatelse av "Anders Leipsland" om å omtale navnet hans som "kul"

Vet ikke jeg, men du kan jo bli saksøkt.

Av hvem skulle jeg ha blitt saksøkt ?

I dette tilfellet "Anders Leipsland"

Spørsmålet man skal stille seg er da egentlig :

 

"Hvem er denne Anders Leipsland ?"

Lenke til kommentar

Vet ikke jeg, det er kanskje noe du "atticus" burde ha sjekket opp før du postet.

Men her har jeg lagt ut mulige linker og bilder av de det kan være:

"Anders" på google.com bilde søk? her

Eller "Anders" nr 3 på google.com bilde søk?her

Eller så kan det være nr.4 på google.com's bilde søk her

Lenke til kommentar

Nå syns jeg du tar deg vann over hodet og går over stokk og stein for å si det brennende mildt.

 

Å skrive "atticus" med stor A er strengt tatt ikke nødvendig. Jeg har nå tilkalt modurator for å rette på problemet og få deg "Kikk Bann 4 Laiffed"

Håper du skjønner at jeg er seriøs på akkurat det området og at du ikke lar det skje igjen din jævla n00b wannabe L337 mannekeng galge blære !!!

Lenke til kommentar

Eneste jeg kan si til det er en sitat fra en kjent filosof "DiKKY" og jeg siterer : "LOLLOR!!! STFU!!"

Sjekk kildene dine fra nå av! Hvis ikke vil jeg også anmelde en moderator. Jeg har faktisk et program som gjør at jeg kan skrive /msg også navn på moderator for å så prate med dem. Så du burde passe deg.

Lenke til kommentar

Hvem er så denne andre "zed" han høres uttrolig sexy og sjarmerende ut.

dcc pix 2 trade!

Og dessuten "Atticus" (ja jeg skriver med stor A) så blir jeg mektig provosert ovenfor din oppførsel. Og bare for å få en annen fyr på nakken min skal jeg si følgende setning. "Atticus" er kithomo og kommunisme sux.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...