Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette er min post #600! Gratulerer til meg selv! Jammen fikk jeg siste ordet óg! :thumbs:

EDIT: Svartstektevestlandslefse! Innlegg i "Søppel" telles jo ikke.. bummer! :blush:

Endret av Nuffern
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er min post #600! Gratulerer til meg selv! Jammen fikk jeg siste ordet óg! :thumbs:

EDIT: Svartstektevestlandslefse! Innlegg i "Søppel" telles jo ikke.. bummer! :blush:

n00b :lol:

Tror jeg legger meg snart...eller skal jeg krype under dyna å se film?

Skrevet

Jeg driter ihvertfall i Postcount..

Men uansett, jeg stikker og kubber... er trøtt...

Legger dere dere nesten aldri her liksom, synes alltid det virker som om det er noen her jeg, og det er nesten de sammen hver gang?!.. :S

Skrevet
Hvorfor gidder dere å bry dere om postcounts? Like, halvparten av innleggene til enkelte er postcount-whoring.

Hvor da?

Innleggene her teller jo ikke på PostCount, uansett...

Jeg spammer nok en del her, men det er fordi jeg er trett, og må gjøre noe for å ikke sovne.

Skrevet

Morning folks!

Hva skjer a?

Forresten, hvordan kom dere inn på forumet?

Via HardWare, Overklokking, osv.

Dette har sikkert blitt spurt om i en tråd før, men jeg synes at dette er Siste ordet materiale.

Skrevet

Kom inn igjennom Gamer.no selv.

Anyway, Blood er seriøst vanskelig på 'Extra Crispy'-vanskelighetsgraden, slet med E1L1 ( :0 ), og det er ikke et godt tegn da dette er den letteste levelen i spillet.

AI'en til fiendene ( da spesielt kultistene (eller hva de nå heter på norsk ) som har begynt å kaste dynamitt etter meg :wow: ) ser ut til å ha steget et par hakk, i likhet med skadeverdiene :/.

Men, har jeg først begynt, må jeg fullføre spillet på denne vanskelighetsgraden (eller i det minste forsøke :ermm: )

Skrevet

Mornings folkens!

Hmm hva skjer idag da tro?

Bursdags selskap for muttern

That's it tror jeg ;)

jaja

BTW så kom jeg hit via gamer.no ;)

Bruker hw.no nå da :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...