Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! I går var jeg hos en kamerat på Nedenes. Kom skikkelig masse folk etterhvert - både kjente og ukjente. Vi satt bare og dassa og så på film. En skikkelig slæck helg til nå altså, men det er deilig. I dag må jeg skrive to kjemirapporter og fylle bensin på scooteren. Hell, det er så fint vær, så jeg tror jeg tar en kjøretur i dag, jeg, omtrent nå!

bfisk

Skrevet

Hehe. Man kan bytte 6 "smily's" fra colaflaskene til en ny cola. Vel, jeg jobber på KIWI. Iblant står jeg ved flaskebåndet. For å gjøre en lang historie kort; jeg har nå 11 flasker cola i kjøleskapet.

Skrevet
Hva er Blood?

So young, so naive... :hmm:

Blood er et genialt spill vi satt og linka på med serialkabler før i tiden på Pentium1 maskiner :)

Skrevet
Hehe. Man kan bytte 6 "smily's" fra colaflaskene til en ny cola. Vel, jeg jobber på KIWI. Iblant står jeg ved flaskebåndet. For å gjøre en lang historie kort; jeg har nå 11 flasker cola i kjøleskapet.

Beste måten å få cola på er å spør om man kan gå inn å se hvor mange panteflasker det er, en unge jeg vet om fikk 96 korker på den måten...

Skrevet

Sånn, da stakk jeg til muttern.

Har nettopp ringt Telenor-support for å få msn-adressa til ei der.

Det gikk dårlig.

Wabby : Jeg lager plan ;)

Skrevet

Jaja folkens, god morgen. Da kom jeg meg faktisk opp etterhvert..

(vært våken et par timer.. :p)

Sitter her og må skrive en oppgave i samf.fag. til i morra om "de gyldne 60 åra". Veit ikke engang hva jeg skal skrive.. (Oppgaven skulle vært ferdig på fredag) Noen tips og mulig stikkord til å få meg igang her?

Skrevet

Hafjell var GØY :dribble: ferdig med den saken.. Begynner å få småvondt i hodet nå da, men det skal jeg fintt overleve :yes: Drekki sånn nesten kontinuerlig siden fredag..

Og så var det den skolen i morra tidlig da.... :thumbdown:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Pwnd!!11!1

Vi vant 7-0 idag, 5-1 igår og 3-1 sist helg. I fotball altså...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...