Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har noen idèer på hva noen kompiser og jeg kan kjøpe til en venn som blir 18 imorgen?

takker på forhånd..

En sånn lang, kul dorullholder og et brekkjern. For eksempel. Og en flaske Absolut, kanskje.

Skrevet
Fint dere er enige med meg. Rap og hip hop ... noe av det verste et språk kan utsettes for. :(

:roll:

:hmm:

*ikke gidde å komentere*

Anyways.... kjedelig dag. Gleder meg til imorgen selvom det ikke skjer en drit. :ermm:

Skrevet

Var stor fan av rap og hiphop tidligere, og jeg liker det egentlig ennå. Anyway, jeg fant ut at det er litt fælt å høre på det i lengden, spesielt når man skal konsentrere seg om bilkjøring f.eks. Da er det bedre med litt av alt! :thumbup:

Skrevet
Fint dere er enige med meg. Rap og hip hop ... noe av det verste et språk kan utsettes for. :(

:roll:

:hmm:

*ikke gidde å komentere*

Samme her.

:hrm:

Skrevet
Var stor fan av rap og hiphop tidligere, og jeg liker det egentlig ennå. Anyway, jeg fant ut at det er litt fælt å høre på det i lengden, spesielt når man skal konsentrere seg om bilkjøring f.eks. Da er det bedre med litt av alt! :thumbup:

Hehe merkelige greier men når vi er på roadtrip så hører vi på altmulig rart som senders på radio og faktisk liker det. Hører det i lavt volum for å så sette noe heftig hiphop inni mellom. :D:hmm:

Skrevet (endret)
World of Warcraft på gang i morgen! :D

Hmm... Er det sånn at det er en månedlig avgift på det spillet?

Ja, er det ikke 100kr i månden?

Endret av robB
Skrevet (endret)

Forvirrende :confused:

tor_erik: Ja.

Synd at jeg ikke gidder å betale en hundrelapp i måneden, jeg er egentlig en stor fan av MMORPGer. (Trials og betaer :p )

Endret av ehs5
Skrevet

Øyh! Sa ikke jeg at dere skulle være snille da jeg dro (side 3780!) ? Grrr Nå blir det spanking på alle sammen *Tar av seg skinnbeltet* Rampunger!

Skrevet

Hehe merkelige greier men når vi er på roadtrip så hører vi på altmulig rart som senders på radio og faktisk liker det. Hører det i lavt volum for å så sette noe heftig hiphop inni mellom. :D:hmm:

Word!

Men det er noe med det der at hiphop blir litt slitsomt i lengden når man kjører... :hmm:

Skikkelige roadtrip-sanger:

Eels - Goddam Right it's a Beautiful Day

George Thorogood - Bad to the Bone

John Denver - Country Road

...og mange, mange flere... :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...