Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til info så kommer den som spoiler Lost til å få en ferie med tilhørende IP-ban på 999 dager, og jeg kommer personlig til å komme på besøk og dytte to par dansesko opp det store hullet bak :angry:

Haha, du vet du pirrer nyskjerrigheten min med å skrive slikt.. :p

 

Forrige gang noen spoila noe fikk jeg beskjed om at det var lov, og så fikk jeg warning fordi jeg kalte ham stygge ting etterpå.. :)

Lenke til kommentar
Til info så kommer den som spoiler Lost til å få en ferie med tilhørende IP-ban på 999 dager, og jeg kommer personlig til å komme på besøk og dytte to par dansesko opp det store hullet bak :angry:

Haha, du vet du pirrer nyskjerrigheten min med å skrive slikt.. :p

 

Forrige gang noen spoila noe fikk jeg beskjed om at det var lov, og så fikk jeg warning fordi jeg kalte ham stygge ting etterpå.. :)

Jeg er med Jørgen for å kastrere personen med diverse kontorutstyr. (Om noen spoiler)

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Vi får opprette Lost-spoiler-straffeskvadronen. Jeg kan godt ta meg av Bergen.

Skien her. ;)

 

Snart mat, grandiosa. :p

Så tar jeg Skedsmo. :D

 

 

 

Damnit, ingen hadde sagt til meg at vi hadde KRL prøve i dag. "Vi" fikk vite det i går, da var ikke jeg der. :hrm: Da fikk de også et ark hvor alle svarene sto. Jeg fikk 10 min. å øve på.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
hva går egentlig lost ut på, kan noen gi meg litt info om serien??

 

husk INGEN SPOILERE...

Fly kræsjer på en øde øy som kanskje ikke er helt øde, og som kanskje har noen fæle monstre. Litt Far Cry-feeling over det hele. Så er det seff noen intriger mellom de overlevende da

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...