Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Ja, og monsteret er en 67 meter høy Ekorn-hane. Som kan fly supersonisk og har avtagbart nebb(som forøvrig er en ypperlig innretning til å lage franske radiomeldinger med)

Overraskende presist.

 

:!:

 

Har aldri hørt om den serien før. Et raskt google-søk gav meg noe som het "next on lost". Og da måtte jeg selvsagt utnytte det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Det er irriterende å få sånne avsløringer slengt mot seg, ja.

Har en kompis som har kjøpt et par sesonger av 24, og satt og så på de. Så skrev jeg et innlegg der jeg "avslørte" en del ting. Det virket troverdig, og han gikk fem på. Avslørte det ganske fort da. Men han ble ganske sur, og jeg fikk et sjeldent oppløftende øyeblikk i livet :!:

Lenke til kommentar
Skal jeg legge meg tidlig igjen? Idag irriterte jeg vettet av folk fordi jeg var så hyper, fordi jeg hadde sovet så mye (6 og en halv time).

Noen mennesker trenger vel litt mindre søvn, jeg klarer meg fint på 2-3.

3 timers søvn?

 

Er du gal mann? Hadde ikkje fått liv i meg etter tre timer....

Når du er på lan, og er oppe heile helga...då klarer du deg med en 5-6 timer då vel tenker eg..? :p

Lenke til kommentar
Jeg savner sommeren, jeg savner den noe så for jævlig mye!

 

Jeg savner mopeden. Jeg savner sol. :(

Angrer på at jeg solgte px'en min, 83 modell :D

Bare å skru av tenninga i nedoverbakke så gikk den fort den!

Det er moro å kjøre moped. Når det er varmt og godt, bare ta seg en tur. :love:

 

 

Og, jeg blir sur om noen kommer med spoiler til Lost! :p

Lenke til kommentar

Nå har data folka på skolen fått seg et nytt programm slik at de kan styre alle sine dataer elns :hrm: De skrudde av dataen til en som surra masse og har lukka vinduet når jeg prøver å gå inn på forumet, sperra for å gå inn på nettet osv.. Men det er jo bare å gå veien om mine dokumenter :p

 

Jaja, nå er timen ferdig..

Lenke til kommentar

Goddamn så støl man blir av å danse swing. Klarte såvidt å komme meg opp av senga idag jo. Holdt på en snau time igår.

 

Til info så kommer den som spoiler Lost til å få en ferie med tilhørende IP-ban på 999 dager, og jeg kommer personlig til å komme på besøk og dytte to par dansesko opp det store hullet bak :angry:

Lenke til kommentar
Nå har data folka på skolen fått seg et nytt programm slik at de kan styre alle sine dataer elns :hrm: De skrudde av dataen til en som surra masse og har lukka vinduet når jeg prøver å gå inn på forumet, sperra for å gå inn på nettet osv.. Men det er jo bare å gå veien om mine dokumenter :p

 

Jaja, nå er timen ferdig..

Så teit. :shrug:

 

--

 

Jeg fikk 5 på matteprøva. :ohmy:

 

Jeg håpet på 4, yay!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...