Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 18 grader her inne og jeg fryser så mye at jeg ikke orker å fyre opp. Før jeg fyrer opp må jeg nemlig vaske glassruta i ovnen med avispapir. Noen som kan tenke seg følelsen når man alt fryser? :scared:

Skrevet

Ah, det er 20 min siden jeg fyrte opp, og ca 177 kubikkmeter luft (70 kvadrat) har blitt en grad varmere :cool:

Har brukt to små vedkubber på 20 cm i tillegg til en reklameavis fra Living, og fire små opptenningspinner. *kosepå ovnen*

post-63-1106741271_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg fryser konstant, et eller annet sted på kroppen, hele tiden. (Har på meg nok med klær)

:dontgetit:

Eksempel: I sommer var jeg i Kragerø, jeg lå på stranda i 25 celsius, og jeg frøs! :huh:

Endret av ehs5
Skrevet

Grr. Folk som ikke klarer å holde bassen sin på et noenlunde normalt nivå, skulle hatt en ishakke gjennom pannelappen.

For øvrig var jeg innom Tele Data Senteret (*grøss*) for å kjøpe en 24 til 20-pin-omformer og et par 5.25" til 3.5"-metallbraketter. Omformeren var grei nok, men brakettene.. 99kr skulle de ha, for to bøyde metallbiter.

Skrevet
Grr. Folk som ikke klarer å holde bassen sin på et noenlunde normalt nivå, skulle hatt en ishakke gjennom pannelappen.

For øvrig var jeg innom Tele Data Senteret (*grøss*) for å kjøpe en 24 til 20-pin-omformer og et par 5.25" til 3.5"-metallbraketter. Omformeren var grei nok, men brakettene.. 99kr skulle de ha, for to bøyde metallbiter.

Hva får deg til å hate bass nå? Noen i bil eller i etasjen over deg?

Skrevet

bass sprer seg best i gulvet, så han har sikkert en bass-kasse som står å buldrer rett ned i gulvet...

er også mange som mener at jo mer bass man har jo bedre lyd blir det, dette er FEIL!

Skrevet (endret)
Jeje. Gikk opp og ba ham dempe seg, så nå er alt i orden igjen.

rekner med at du tok med gunneren din?

Edit: just some leif's

Endret av ketchez
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...