Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Pass deg så du ikke kommer med noen teknisk relaterte spørsmål i denne tråden da ;) For om du gjør det kommer B|real å tar deg :p

Du, seriøst. Det er et gigantisk forum utenfor SO3, hvor folk kan spørre om nøyaktig hva de vil. Hvorfor skal den eneste rene chatte-tråden fylles med innlegg som 1) er uinteressant for de aller fleste, 2) vil irritere en god del brukere, og 3) vil få bedre svar i en tråd utenfor SO3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pass deg så du ikke kommer med noen teknisk relaterte spørsmål i denne tråden da ;) For om du gjør det kommer B|real å tar deg :p

Du, seriøst. Det er et gigantisk forum utenfor SO3, hvor folk kan spørre om nøyaktig hva de vil. Hvorfor skal den eneste rene chatte-tråden fylles med innlegg som 1) er uinteressant for de aller fleste, 2) vil irritere en god del brukere, og 3) vil få bedre svar i en tråd utenfor SO3?

Altså jeg er enig i det jeg da... Skulle bare si i fra til han siden han var ny og dermed sikkert ikke var klar over at support ikke er lov :)

 

Prøvde bare å være snill jeg :innocent:

Lenke til kommentar
Fordi det er enklere å poste i SO3?

Stemmer det, i SO3 så er posteknappen mye større enn i andre tråder. :thumbup:

*kose på nvoetfiv*

 

Long time no see :)

G'day mein hauptmann :)

Stemmer det, har vel egentlig ikke "vært" her på et snaut års tid? Skjer så mye annet man må prioritere in real life vet duog så ble det mange så nye folk som forstyrret kjernen en periode..! hehe j/k)..

But hey, du finner meg jo iblant på GTF. Du passer dog på å være der mindre og mindre proporsjonalt med min tilstedeværelse, heheh. ;)

 

Skal se hva jeg kan gjøre for å poppe innom her mer, man glemmer hvor hyggelig det er. :)

 

Og, ja, checkout: Jeg fant en kilt igår. :mrgreen:

20025.jpg

 

Og et obligatory recent pic for å si hei.

20028.jpg

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare ha en generell support thread? Slipper vi at folk spør her i hvertfal...

Seriøst?

 

Har du ikke fått med deg at hele forumet er en stor "supportthread"? :dontgetit:

det var du som klaga på at det var så mange små enkel spørsmål som ble posta her.

en thread til spørsmål som er enkle og sikkert almenkunnskap til halve forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...