Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens eg var ute og gikk en tur så kom eg over en butikk som ligger 10min herfra så eg turer bare dit imorgen og kjøper inn godsaker og greier. :dribble:

*legge seg for å glemme sulten*

:S

Skrevet

GTA:SA er så dritkult!! Må nødt å bare ha tolmodighet og vente til pc versjonen kommer.

Høhøhø 4 dvd filmer nede og 6ligger på listen. Er vel ferdig lenge før eg står opp.

God natt da.

Skrevet

Huff.. enda en trist dag. Har ikke spist på leeenge.

Det er virkelig hardt i begynnelsen av hver måned :(

Jaja, anyway. Har nu IT idag på skolen. Så det blir nærding da også :p

Skrevet

GGGGGGggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd mmmmmmmoooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggg VvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttZZZzZzzzZzzzzZZZzZZ.... :sleep:

Skrevet
stod at vi begynner 0800 på timeplanen, men læreren sa noe om at ve begynte til 3 time... Men det fikk ikke jeg med meg... :blush:

:green:

Jeg har 4 av 10 minutters film, skal leveres i dag, :eek:

Skrevet (endret)
Jeg har 4 av 10 minutters film, skal leveres i dag, :eek:

Bare mix litt mellom det du er ferdig med og noe ekstra som du lager på 10min. :innocent:

Edit: Ja, greit.

Endret av ahpadt
Skrevet

Jeg måtte skulke en dag i dag for å gjøre ferdig innleveringer. Har 30 sider å skrive til i morgen, så det er umulig for meg å være på skolen i dag. Race against time ;)

Skrevet
Jeg måtte skulke en dag i dag for å gjøre ferdig innleveringer. Har 30 sider å skrive til i morgen, så det er umulig for meg å være på skolen i dag. Race against time ;)

30 sider for faen !!?!?!!

det er jøvlig mange sider på en dag :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...