Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

oh, kongen av queens+hvitløksbaguette m/ost & skinke™ og på toppen av det hele: COLA!!

nåja.. noen her fra tromsø som trener på Studio7? Begynner der i morgen..tror jeg :)

Ellers så er det kveld når KAQ er ferdig, god natt ppl!! :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter jeg hadde vært hos kompisen dro jeg til kjæresten, og nå er alt bra igjen. Han var så søt mot meg. :love: Nå skal jeg ikke få han til å bli sur på meg igjen. :)

Skrevet
Etter jeg hadde vært hos kompisen dro jeg til kjæresten, og nå er alt bra igjen. Han var så søt mot meg. :love: Nå skal jeg ikke få han til å bli sur på meg igjen. :)

Har vi hørt den før? ;)

Neida, gjør ditt beste babe :)

Skrevet (endret)

Ja da kjører man FireFox.

Virker som hvilken som helst brownser egentlig :shrug:

Edit: Nei takk...Opera er min brownser og vil alltid bli.

Endret av B|Real
Skrevet

LOL @ B|Real the sensurking.

Jaja. I dag har jeg fri 2 timer før spisefri og en time etter, så da gidder jeg ikke gå og ha 2 timer engelsk, går heller på skolen og har de 3 siste timene.

Ganske ok egentlig. Tror jeg blir og se litt mer Team Antonsen på NRK's webtv. :woot:

Skrevet

God morgen, godtfolk! *hark*

Åpen skole idag igjen! Så er det to timer med valgfag på slutten av dagen, har 6 timer idag, vet ikke hva slags mat vi skal lage, jeg. Håper det er no digg. Boller f.eks ;)

Skrevet

Har åpen skole om en uke vi da, jeg skal stå på fysikk eller kjemirommet tror jeg :D Så slipper jeg en mattetime eller noe :p

Fikk fire minus i bedøk'en, trodde nesten jeg gjorde det bra men nå har jeg konkludert med at jeg suger i bedøk... Må skjerpe meg.

Menmen, god morgen alle sammen! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...