Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også våken og på skolen.. :p Når er det vanlig at folk begynner på skolen? Bare her vi begynner åttte? Synes det er så mange som begynner halv ni eller ti over halv ni..

Wooho. Klarte å skrive "Jeg stiller opp resultatregnskapet og balansen etter lovens retningslinjer." uten å se ned på tastaturet :p

Jada, bedøk er kjedelig.. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er også våken og på skolen.. :p Når er det vanlig at folk begynner på skolen? Bare her vi begynner åttte? Synes det er så mange som begynner halv ni eller ti over halv ni..

Wooho. Klarte å skrive "Jeg stiller opp resultatregnskapet og balansen etter lovens retningslinjer." uten å se ned på tastaturet :p

Jada, bedøk er kjedelig.. :p

Jeg begynner eighthundred hours! Det sux, så er vi ferdig 15:20 ofte er vi ferdig 1500 når vi har hele dager med mediefag. Idag tror jeg at vi er ferdig 11:20, siden det er fri fra valgfag! :w00t:

Skrevet (endret)

sitter på skolen og skal redigere et hørespill. på det crapye programmet audacity.

Tror vi får_litt_trekk på suespiller ferdighetene...

vi begynner også 0800, syntes egentlig det er passelig. så kan man jo gå desto tidligere hjem.

Endret av andesam
Skrevet

Jeg synes de burde korte inn på disse friminuttene i mellom timene slik at vi kan begynne senere og gå tidligere hjem.

5min fri mellom hver andre time holder. 15min "langfri", nok til å ete maten og pisse.

Skrevet (endret)

Je....

Mmm glemte ka eg skulle skrive

bye

Edit: Akkurat nå er eg i uber cranky humør så eg tror eg tar meg en varm bad.

Endret av SnowDOG_
Skrevet

har forelesninger 3 dager i uka, tidligste klokka 10.15. Jeg bestilte meg time hos frisøren for en uke siden, klokka 9. Jeg stod opp klokka 8 for å ha tid til å dusje o.l. før jeg skulle dit. Jeg syntes det var et vanvittig tidlig tidspunkt.

Skrevet
Jeg starter skolen 08:45 og synes det er altfor tidlig. På Fredager begyner jeg 12:35. Da begyner det å hjelpe.

man skal jo også være ferdig på skolen i vettug tid også da :hrm:

*gå og pusse mere vinduer*

Skrevet
Jeg starter skolen 08:45 og synes det er altfor tidlig. På Fredager begyner jeg 12:35. Da begyner det å hjelpe.

I dag begynnte jeg 07:30. Så ikke klag :tease:

Skrevet

Fikk vite idag at x'en min er blitt skutt på tjukka av kjæresten sin nå da... Han vil at hun skal ta abort, hun vil beholde det. Dumme kjærringa som puler uten kondom uten å sørge for angrepille/p-piller as... Argh!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...