Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Åssen skal jeg få stått opp i morgen da tro? Ingen her til å vekke meg, og vekkerklokker har en tendens til å ha liten effekt. :(

Edit: Konfirmasjon på høsten? Vanlig? :dontgetit:

Endret av nr.4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk 23.000 i cash, men rundt 40.000 i verdier. Dvs: 23+40= 63.000 kroner i gaver og penger.

@nr. 4: Ja, det er normalt her i Oslo, i hvert fall. Kristelig konfirmasjon, forresten.

Endret av Bandidos Pelle
Skrevet
Hvor langt har den gått, da? 6000-7000 tipper jeg.

Gått noe å 10.000km.. Var noen å så på den idag, de syns 6-7k var en greit pris, men vet ikke hvor nøye de så på den..

Kan være de finner ting de mener trekker ned..

Skrevet
Fikk 23.000 i cash, men rundt 40.000 i verdier. Dvs: 23+40= 63.000 kroner i gaver og penger.

@nr. 4: Ja, det er normalt her i Oslo, i hvert fall. Kristelig konfirmasjon, forresten.

Dine lille bo**skj**** dr***un**!!! :hrm:

Jeg fikk 10 000 TOTALT.

Skrevet

BortskjemtBortskjemtBortskjemtBortskjemtBortskjemtBortskjemtBortskjemt.

Sorry, kunne ikke dy meg. :p

Skrevet

han trenger jo ikke være bortskjemt da, kanskje han har stor familie?

En kompis av meg har over 50 søskenbarn, og han fikk 54.000 tilsammen..

Skal også legge meg, må snakke med Netshop i morgen ang den maskinen jeg satte sammen til en kompis. fikk den ikke til å virke..

Skrevet

Hva er det som feiler hotmail for tiden!? Jeg blir spro! Jeg far signet inn pa msn, men ikke sjans at jeg far signet inn pa hotmail a fa sjekka mailen! Dette er feilmeldingen jeg far:

The .NET Passport service is currently unavailable at this Web site for one of these reasons:

• The site may contain an error or be experiencing a problem that affects the .NET Passport service.

• The site may not be an official .NET Passport-participating site.

You can:

• Return to this site later and try to sign in or register again.

• Sign in or register for a .NET Passport at another .NET Passport participating site. .NET Passport Site Directory

Jeg ma sjekke mailen miiin!

Skrevet (endret)

GGGGGGGGGGGGGGOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmoooooooooooooooooooooooo-oooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggg Vvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!#123!"¤!"%# :w00t: :w00t:

Edit: FAEN! Var ikke først. :cry:

Endret av ahpadt
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...