Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015


I16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis ingen får øksa på forumet her i dag så vil også morgendagen bli et mareritt. Jeg trenger å få bekreftet eller avkreftet min egnethet sporenstreks. Det er til å kjenne og føle på hvor mye dette betyr for hver enkelt søker. I mitt tilfelle som søker for 4(!!!!) gang i år, er dette helt uutholdelig.

Endret av ButterChicken
Lenke til kommentar

Elendig vurdering av dem å ikke sende ut det her som det første de gjør i dag. De leker med den psykiske helsen til søkerne!

 

Lykke til, håper ingen mottar noe mail i dag...

Helt enig!! Dette er tortur..

 

Men kan jo hende de har sendt ut, men at ingen har sagt noe enda?

Lenke til kommentar

 

På generelt grunnlag kan vi informere om at de som blir funnet uegnet vil få en epost med beskjed om dette omkring mandag 6. Juli. De søkere som er funnet egnet vil ikke få beskjed om dette. Dersom du ikke hører fra oss 6. Juli kan du regne med at du er funnet egnet.

 

 

 

Liker ikke omkring. :hrm:

Lenke til kommentar

 

 

 

På generelt grunnlag kan vi informere om at de som blir funnet uegnet vil få en epost med beskjed om dette omkring mandag 6. Juli. De søkere som er funnet egnet vil ikke få beskjed om dette. Dersom du ikke hører fra oss 6. Juli kan du regne med at du er funnet egnet.

 

Liker ikke omkring. :hrm:

Kanskje de ikke en gang begynner før i morgen da... Virker jo ganske usikkert

Lenke til kommentar

Ringte akkurat politihøgskolen og fikk dette bekreftet. De som blir funnet uegnet vil få mail om dette 6.juli.  De som ikke får mail er funnet egnet( eller glemt :wee: ).

 

 

I mailen jeg fikk sto det at de som var uegnet fikk mail den 6. juli, så jeg regner med det kun gjelder den dagen :)

 

Skal jo være bekreftet her? Så håper det stemmer. :)

Endret av ButterChicken
Lenke til kommentar

 

 

 

På generelt grunnlag kan vi informere om at de som blir funnet uegnet vil få en epost med beskjed om dette omkring mandag 6. Juli. De søkere som er funnet egnet vil ikke få beskjed om dette. Dersom du ikke hører fra oss 6. Juli kan du regne med at du er funnet egnet.

Liker ikke omkring. :hrm:

Kanskje de ikke en gang begynner før i morgen da... Virker jo ganske usikkert

 

Dersom du ikke hører fra oss 6. Juli kan du regne med at du er funnet egnet.

 

Prøver å være litt positiv... :p

Lenke til kommentar

 

 

Ringte akkurat politihøgskolen og fikk dette bekreftet. De som blir funnet uegnet vil få mail om dette 6.juli. De som ikke får mail er funnet egnet( eller glemt :wee: ).

I mailen jeg fikk sto det at de som var uegnet fikk mail den 6. juli, så jeg regner med det kun gjelder den dagen :)

Skal jo være bekreftet her? Så håper det stemmer. :)

Jeg sendte også Mail. Til meg sa de RUNDT mandag 6 juli.

Lenke til kommentar

 

 

 

På generelt grunnlag kan vi informere om at de som blir funnet uegnet vil få en epost med beskjed om dette omkring mandag 6. Juli. De søkere som er funnet egnet vil ikke få beskjed om dette. Dersom du ikke hører fra oss 6. Juli kan du regne med at du er funnet egnet.

Liker ikke omkring. :hrm:

Kanskje de ikke en gang begynner før i morgen da... Virker jo ganske usikkert

 

 

"Dersom du ikke hører fra oss 6. Juli kan du regne med at du er funnet egnet."

 

Tolker det som at 6 juli er dagen de sender ut mail, men at de tar høyde for evt. tekniske problemer eller lignende. 

Er ikke godt å si. Hadde vært godt å bare fått vite om man var funnet egnet nå...

Lenke til kommentar

Jada, jeg fikk det bekreftet at vi får svar i dag! Jeg ringte akkurat PHS for å fiske litt etter informasjon: 

De har ikke sendt ut til alle som skal ha, men de sender ut mail i løpet av DAGEN ( ikke kvelden).  Så jeg vil anta at de sender ut før 16.00. 

Føler smerten deres, folkens. Ventetiden er forferdelig

 

Lenke til kommentar

Jada, jeg fikk det bekreftet at vi får svar i dag! Jeg ringte akkurat PHS for å fiske litt etter informasjon:

 

De har ikke sendt ut til alle som skal ha, men de sender ut mail i løpet av DAGEN ( ikke kvelden). Så jeg vil anta at de sender ut før 16.00.

 

Føler smerten deres, folkens. Ventetiden er forferdelig

 

 

Åfy! La denne dagen være over!! Haha

 

Håper vi kan puste lettet ut etter 16. Stressende å ikke vite når de er ferdige!

Lenke til kommentar

Jada, jeg fikk det bekreftet at vi får svar i dag! Jeg ringte akkurat PHS for å fiske litt etter informasjon: 

 

De har ikke sendt ut til alle som skal ha, men de sender ut mail i løpet av DAGEN ( ikke kvelden).  Så jeg vil anta at de sender ut før 16.00. 

 

Føler smerten deres, folkens. Ventetiden er forferdelig

 

 

 

Du er den helten vi har ventet på.

 

Da er det bare å smøre seg med et tykt lag tålmodighet! 

Lenke til kommentar

Jada, jeg fikk det bekreftet at vi får svar i dag! Jeg ringte akkurat PHS for å fiske litt etter informasjon: 

 

De har ikke sendt ut til alle som skal ha, men de sender ut mail i løpet av DAGEN ( ikke kvelden).  Så jeg vil anta at de sender ut før 16.00. 

 

Føler smerten deres, folkens. Ventetiden er forferdelig

 

 

Så de har sendt ut noen alt?

 

fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jeg er helt skjelven.

Endret av ButterChicken
Lenke til kommentar

Jada, jeg fikk det bekreftet at vi får svar i dag! Jeg ringte akkurat PHS for å fiske litt etter informasjon: 

 

De har ikke sendt ut til alle som skal ha, men de sender ut mail i løpet av DAGEN ( ikke kvelden).  Så jeg vil anta at de sender ut før 16.00. 

 

Føler smerten deres, folkens. Ventetiden er forferdelig

 

 

Så det betyr altså at de har begynt å sende ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...