Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015


I16

Anbefalte innlegg

Beklager, men jeg velger å ikke lese gjennom hele tråden før jeg poster innlegget mitt, grunnet panikkangst i siste minutt før omprioritering skal gjøres på samordnaopptak. Hvilken av de fire skolene bør jeg prioritere? Jeg står og vipper mellom Oslo og Stavern, men er usikker på Stavern på grunn av at det virker så lite. Kanskje det er en bra ting? Hvis du vet noe fordeler/ulemper med de fire skolene, fordi du enten går der selv/har gått der, kan du ikke gi meg en liten heads up i løpet av kvelden? :new_woot: Setter veldig pris på det, da jeg ikke har nok på noen av skolene til at det vipper i noen retning...  :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du kan regne med at miljøet i Stavern er mye tettere. Der har man stort sett politihøgskolen(?) og det fører til at miljøet blir helt annerledes. Skoler i Oslo har gjerne en tendens til å ha søkere fra Oslo og områdene tett knyttet til, slik at det er mange av de studentene som går der som gjerne har en omgangskrets i byen fra før, slik at det kanskje blir vanskeligere å komme så tett på de i begynnelsen i alle fall.

 

Kjenner folk som går både i Oslo og i Stavern, de er kjempefornøyd alle sammen.

 

Alt har sine fordeler og ulemper, man må nesten bare vurdere selv. 

Lenke til kommentar

På generelt grunnlag kan vi informere om at de som blir funnet uegnet vil få en epost med beskjed om dette omkring mandag 6. Juli. De søkere som er funnet egnet vil ikke få beskjed om dette. Dersom du ikke hører fra oss 6. Juli kan du regne med at du er funnet egnet.

 

Endret av R.Kelly
Lenke til kommentar

Jeg har fått vite at for de som er uegnet faller dommen 6 Juli.  Så kan man puste lettet ut om man ikke får mail fra PHS i løpet av neste mandag.

 

Jeg som allerede har vært nervøs når jeg hører en mail tikke inn på mobilen.

Om jeg hører mail-lyden på telefonen min på mandag kommer jeg til å kaste opp, før jeg har sjekket innboksen. 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har fått vite at for de som er uegnet faller dommen 6 Juli. Så kan man puste lettet ut om man ikke får mail fra PHS i løpet av neste mandag.

Jeg som allerede har vært nervøs når jeg hører en mail tikke inn på mobilen.

Om jeg hører mail-lyden på telefonen min på mandag kommer jeg til å kaste opp, før jeg har sjekket innboksen.

Samme heer! Kommer til å være helt nervevrak!!

 

Men det ble skrevet "omkring mandag". Vil det si iløpet av dagen eller iløpet av uken? ?

Lenke til kommentar

Vil dette si hele uken? eller bare mandag ?

Jeg sendte mail for å være sikker. Fikk beskjed om "rundt 6.juli". Jeg spurte også om jeg kunne føle meg sikker om jeg ikke hørte noe hele uken. Men det svarte de ikke på. Regner med at de prøver å sende ut alle mailene på mandagen. Hvis de eventuelt ikke rekker alle blir det sendt på tirsdagen osv.

Lenke til kommentar

 

Vil dette si hele uken? eller bare mandag ?

Jeg sendte mail for å være sikker. Fikk beskjed om "rundt 6.juli". Jeg spurte også om jeg kunne føle meg sikker om jeg ikke hørte noe hele uken. Men det svarte de ikke på. Regner med at de prøver å sende ut alle mailene på mandagen. Hvis de eventuelt ikke rekker alle blir det sendt på tirsdagen osv.

 

Takk for svaret  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...