Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015


I16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har IKKE sovet godt i natt. Skulle ønske jeg ikke viste om denne dagen og heller fikk vite det i etterkant når jeg aldri fikk mailen.

 

Sitter bare å venter på at telefonen skal plinge og det ligger en røver fra opptakskontoret der.

Endret av ButterChicken
Lenke til kommentar

 

Noen som har fått mailen?

Ååh, jeg blir like bevis hver gang jeg hører den Mail-lyden! Jeg har ikke fått mailen enda ihvertfall. Noen som vet når de er ferdig med å sende ut? De jobber vel ikke lenger enn til 16?

 

word.

 

Regner med at det er kun ett par hundre som får den mailen, så tror de er ferdig i løpet av arbeidsdagen idag.

 

Blir deilig å få denne dagen overstått. Da vet vi ihvertfall hva vi kan forholde oss til, til høsten.

Lenke til kommentar

 

Noen som har fått mailen?

Ååh, jeg blir like bevis hver gang jeg hører den Mail-lyden! Jeg har ikke fått mailen enda ihvertfall. Noen som vet når de er ferdig med å sende ut? De jobber vel ikke lenger enn til 16?

 

Blir ikke overrasket om jeg får mailen senere på kvelden! Jeg fikk jo innkalingsbreven ganske seint på kvelden sist.

Lenke til kommentar

Våknet til 2 mail på mobilen, åpnet de som et nervevrak og var heldigvis ikke noe avslagsbrev! Har lagt bort mobilen, skal ikke ta den frem før i kveld.... relativt nervøs:(

Jeg har vurdert dette selv. Men klarer ikke la vær å følte med :( får jo mail hver gang noen legger inn en kommentar på dette forumet. Blir like nervøs hver gang jeg får mail!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...