Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015


I16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Da fikk jeg mail :( Jeg er A i alfabedet. Verden min gikk i grus på et millesekund... Dette går på meg som person, så er begrenset hva jeg kan gjøre nå. Det var den drømmen.  

 

Folk får avslag både én og to ganger før de kommer inn. En nær venninne ble godkjent første året, men fikk avslag andreåret (karakterer). Drømmen lever videre hvis du selv ønsker det. Du må bare vente litt lenger før den går i oppfyllelse.

 

Men er det realistisk for meg å bli uegnet etter 2 år som egnet og 5 konk poeng mer enn i fjor? Er altfor spent og tenker altfor mye.

 

 

Det er ikke realistisk ettersom du har erfaring fra  to tidligere prosesser du ble funnet egnet, men det -KAN- skje.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg mail :( Jeg er A i alfabedet. Verden min gikk i grus på et millesekund... Dette går på meg som person, så er begrenset hva jeg kan gjøre nå. Det var den drømmen.

Det at de bruker ordet uegnet synes jeg i noen tilfeller kan være misvisende! Det at du blir funnet uegnet betyr ikke at du aldri noen gang vil fungere som politibetjent, men at du kanskje trenger et år til på å modnes, eller av lignende grunn! Synd å høre at du ikke gikk videre, men stå på og ikke gi deg! Bruk et år på å reflektere og bli enda tryggere på det selv, så nailer du intervjuet neste gang! :-)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som har mulighet til å sjekke om man er sikret egnethet om man ikke får Mail i dag? Dvs ringe å høre? Jeg har ikke mulighet selv. Og jeg er så redd for å ta gleden på forskudd.

 

Skulle gjærne likt å vist når de slutter å sende mail eller om alt er sendt selv. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...