Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex-trakassering, igjen.


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Jada, vær stolt av hengerumpa og hengepattene dine. Jobba noen mnd ved ett "alzheimer hjem" og gleden ved å møte en skrukkete kvinnekropp, uten klær, hver bidige morgen var en åpenbaring man ikke hadde sjans til å unngå .. anbefales varmt til de menn som skråler om de kvinnelige former og hvor søkkendes naturlig det er å nyte den "tomheten" ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, vær stolt av hengerumpa og hengepattene dine. Jobba noen mnd ved ett "alzheimer hjem" og gleden ved å møte en skrukkete kvinnekropp, uten klær, hver bidige morgen var en åpenbaring man ikke hadde sjans til å unngå .. anbefales varmt til de menn som skråler om de kvinnelige former og hvor søkkendes naturlig det er å nyte den "tomheten" ;)

Liker bedre og omgås kvinner som er faste og fine, både i kropp og bryster. Man må ikke la seg forfalle vet du. Det er noe som heter trening. Greit nok at kvinner forfaller fortere en oss menn. Men en kvinne på 50 kan fortsatt se meget bra ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jada, vær stolt av hengerumpa og hengepattene dine. Jobba noen mnd ved ett "alzheimer hjem" og gleden ved å møte en skrukkete kvinnekropp, uten klær, hver bidige morgen var en åpenbaring man ikke hadde sjans til å unngå .. anbefales varmt til de menn som skråler om de kvinnelige former og hvor søkkendes naturlig det er å nyte den "tomheten" ;)

Selv om det finnes gamle kvinner med hengerumpe og hengepatter, så finner jeg da fortsatt glede i en yngre kvinnekropp med faste og fine former :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Jada, vær stolt av hengerumpa og hengepattene dine. Jobba noen mnd ved ett "alzheimer hjem" og gleden ved å møte en skrukkete kvinnekropp, uten klær, hver bidige morgen var en åpenbaring man ikke hadde sjans til å unngå .. anbefales varmt til de menn som skråler om de kvinnelige former og hvor søkkendes naturlig det er å nyte den "tomheten" ;)

Selv om det finnes gamle kvinner med hengerumpe og hengepatter, så finner jeg da fortsatt glede i en yngre kvinnekropp med faste og fine former :)
Jepp, men så var det bare den ferskvaredatoen .. Så hvis man virkelig elsker kvinnekroppen, så må man vel også elske forfallet av den samme, eller skal man mislike den som gikk over dato, og finne en ny og en ny og en ny
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg tenker at de fleste av oss som også ser det vakre i det mer skrukkede, faktisk ikke legger merke til skrukken, men ser noe annet og som ikke lar seg skrukke av tidens tann

Lenke til kommentar

Det er endel som viser for mye også. Lå på stranden og dame etter dame med string gikk rett forbi. Etter mitt syn bør man ha en perfekt rumpe for å 'sprade' slik, for at det skal være en nytelse å se på. Tror det var kun en av de som egentlig hadde rumpe som passet til string.

 

Det morsomme var at disse gikk på en slik måte at man kunne se at de gikk der for å vise seg fram - 'se på meg, hvor fin jeg er' holdning (les: slik jeg oppfattet de, kan jo ta feil)

Det beste med det hele var ei diger dame gikk forbi med string - Hun gikk på en helt annen måte, mer naturlig - 'slik er jeg, deal with it'. Hærlig når damer er slik. (nei, hun var ingen nytelse å se på, men vant seg på å være så naturlig trygg på sin kropp)

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

Det er endel som viser for mye også. Lå på stranden og dame etter dame med string gikk rett forbi. Etter mitt syn bør man ha en perfekt rumpe for å 'sprade' slik, for at det skal være en nytelse å se på. Tror det var kun en av de som egentlig hadde rumpe som passet til string.

 

Det morsomme var at disse gikk på en slik måte at man kunne se at de gikk der for å vise seg fram - 'se på meg, hvor fin jeg er' holdning (les: slik jeg oppfattet de, kan jo ta feil)

Det beste med det hele var ei diger dame gikk forbi med string - Hun gikk på en helt annen måte, mer naturlig - 'slik er jeg, deal with it'. Hærlig når damer er slik. (nei, hun var ingen nytelse å se på, men vant seg på å være så naturlig trygg på sin kropp)

Mange jenter som kler seg minimalt, enten på stranda eller når de er ute på byen, vil ha oppmerksomhet. Men de vil kun ha oppmerksomhet av menn de selv liker. Der er litt av problemet med dette temaet vi diskuterer. Er det en normal mann på 50 som ser på unge kvinner, da er han plutselig en gammel gris. Dette kan kvinner på 20 år finne på å si. Det sier litt om hvor lite det er i toppen på disse jentene. En mann på 50 er fortsatt ung og kåt og selvsagt vil han nyte synet av vakre jenter og deres seksuelle former som de gjerne vil vise frem. Men ikke til hvem som helst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, men så var det bare den ferskvaredatoen .. Så hvis man virkelig elsker kvinnekroppen, så må man vel også elske forfallet av den samme, eller skal man mislike den som gikk over dato, og finne en ny og en ny og en ny

Når man finner den rette, vil man selvsagt elske forfallet av denne. Men inntil det, så kan man velge hvor man vil se, og da ser man gjerne på det som ser bra ut ved første øyekast også :)
Lenke til kommentar

 

Er det en normal mann på 50 som ser på unge kvinner, da er han plutselig en gammel gris.

Da får jeg vel bare innfinne meg i at jeg nærmer meg å bli en gammel gris da :)

(Kutter ikke ut å se på vakre ting/mennesker av den grunn)

 

Vi bør slutte å bruke grisen som komponent i nedsettende sammenligninger. Griser er snille og intelligente dyr og fortjener ikke å bli misbrukt på denne måten. Vi burde omtale grisen (og eldre menn som kikker på yngre damer) på en respektfull måte. Når vi har klart dette, kan vi forsøke å overtale våre muslimske venner til det samme.

 

En "gammel gris" burde omdannes til en hedersbetegnelse! :thumbs:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi bør slutte å bruke grisen som komponent i nedsettende sammenligninger. Griser er snille og intelligente dyr og fortjener ikke å bli misbrukt på denne måten. Vi burde omtale grisen (og eldre menn som kikker på yngre damer) på en respektfull måte. Når vi har klart dette, kan vi forsøke å overtale våre muslimske venner til det samme.

 

En "gammel gris" burde omdannes til en hedersbetegnelse! :thumbs:

Bra innlegg. Har heller ikke noe til overs for nedsettende bruk av grisens artsnavn :) Det har vel noe med at de "griser", men det ligger vel i deres natur.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stusset litt på dette i det siste selv. Virker som skillet mellom flørting og trakkasering er ekstremt glidende, og ofte først og fremst settes ved hvorvidt jenta liker han som "trakassere". For meg er seksuell trakassering forbeholdt nettopp trakassering, ikke velmente tilnærmelser.

 

Har selv opplevd å bli "trakassert" av klåfingrede jenter, og en god kompis av meg fikk tilbud da han jobbet som håndverker. Mens vi kan ta det med ett smil og som ett kompliment å få oppmerksomhet fra jenter vi selv ikke er interesserte i, virker det som det sitter mye lengre inne for en del jenter og kvinner.

Lenke til kommentar

 

Som du ser av mine innlegg er vi helt enig. Man har nok litt vansker i forhold til sosiale «regler» om man spør direkte om sex. Men noen form for trakassering er det ikke. Men hva med blikk? Hvor kan vi menn se uten og bli møtt med beskyldinger om trakassering? Og hvordan kan vi unngå å se disse deilige skapningene som nesten ber om og bli sett på og mer om sommeren?

Du skjønner tydeligvis ikke helt selv hva du skriver engang.

Det er forskjell på å "se på" en jente, og å "stirre". Det er forskjell på å få ett "blikk", og på å "føle at man blir avkledd" av den intense, ekle stirringa til en eller annen pervo (som regel ;) )

 

Med en gang kvinnen / JENTA føler det ubehagelig, da er det nok til å føle seg trakassert i denne sammenhengen, og da er det også på tide å gi faen i å oppføre seg som ett svin ;)

 

Som sagt, det er helt greit å SE på en jente. Men det er IKKE greit å stirre til de grader der jenta/kvinnen føler seg utilpass.

De fleste kvinner har jo selvsagt ikke noe imot om noen SER på dem. Men du skjønner greia her ? Du VET vel at du har tillatelse til å utøve skjønn på slike problemstillinger som dette ? (med forbehold om at du, eller noen andre skal starte å flisespikke ;) )

 

 

Og TS, sånn helt til slutt:

 

"Og hvordan kan vi unngå å se disse deilige skapningene som nesten ber om og bli sett på og mer om sommeren?"

 

Husk da å svare dine egne døtre på samme måte når de spør deg, slik du skriver her ;)

 

 

Kvinner, kvinner, kvinner, kvinner.

Det evige offeret...

 

Ikke så rent lite sexistisk du.

 

 

Litt seksuell trakassering for deg:

https://www.youtube.com/watch?v=JV8JPZyJiuE

 

 

Jeg har forøvrig gjentatte ganger blitt seksuelt trakassert på frisøren. Kvinnelige frisører som lener seg over meg og presser puppene inn i ansiktet mitt.....

Eller flere eldre damer som klapset meg på rumpa når jeg gikk forbi når jeg var mindre. Både pedofile og seksuell trakasering fra kvinnene altså.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Kvinner, kvinner, kvinner, kvinner.

Det evige offeret...

 

Ikke så rent lite sexistisk du.

 

Jeg har forøvrig gjentatte ganger blitt seksuelt trakassert på frisøren. Kvinnelige frisører som lener seg over meg og presser puppene inn i ansiktet mitt.....

Eller flere eldre damer som klapset meg på rumpa når jeg gikk forbi når jeg var mindre. Både pedofile og seksuell trakasering fra kvinnene altså.

 

 

..... Okei?

 

 

Bwhahaha.

 

Innlegget ditt var svææært så "intelligent", "opplysende" og også "seriøst".

Var det noe jeg glemte nå? Hmm, morsomt? Var det kanskje også det som var intensjonen din å være ?

 

-------> HAHAHA.

Værsågod ;) Du er "morsom" :thumbup:

 

 

 

Var det noe mer da?

Nei okei fint, flott, hade ;)

 

Endret av Dysfunctional
Fjernet unødvendig sitering
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

http://www.tv2.no/2014/08/15/nyheter/gatetrakassering/ikkegreit/5885579

 

 

 

Bumper denne etter å ha sett disse videoene. Noe bør bli gjort nå! Kvinner bør sitte inni en boks som man ikke ser inn i, båret av 4 nakne menn sånn at fokuset ikke kommer direkte på dem og sånn at ingen ekle men kan si "Hi, how are you" til dem. For det er trakassering til de grader å spørre hvordan det går. Det eneste mannen vil med det er å ha sex med dem.

 

Når skal damer komme ned fra den høye hesten sin?

Lenke til kommentar

Trakassering er selvfølgelig ikke greit, men om "hi, how are you" er trakassering vil jeg igrunn si at det er en selv som har ett problem, ikke samfunnet. Videoen viser, slik jeg ser det, at om du som pen jente går ti timer i Manhattan vil du oppleve å få mange hyggelige kommentarer og folk som gjerne vil sjekke deg opp, og du vil i tillegg støte på noen som oppfører seg relativt creepy. Om dette var det groveste de klarte å destillere ut av ti timers råmateriale i en by som tidvis har vært beryktet for sin kriminalitet så må jeg si jeg er positivt overasket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...