Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor driter gutter i prevensjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da foreslår jeg at du lager en bruker eller kontakter meg et annet sted.

Om vi er så kjent som du sier, burde ikke det være noe problem.

 

Ok, vil du det?

 

Anonymous poster hash: 33eba...498

 

Som jeg skrev.

Lag deg en bruker og kontakt meg her, eller kontakt meg et annet sted.

Det virker som du kjenner meg godt, så jeg vil til bunns i denne fiendtligheten din.

Lenke til kommentar

 

 

Dette lyder spennende.

Do tell.

 

Det vil du neppe ha utbrodert på et forum!

 

Anonymous poster hash: 33eba...498

 

Lmao.

Var det ikke bra ?

 

Tydeligvis ikke, etter denne fiendtligheten denne personen viser.

Dog lurer jeg på hvilke affærer det er snakk om, da jeg kun har vært seksuelt aktiv i forhold.

Rent bortsett fra tre ganger de siste 3-4 månedene.

Lenke til kommentar

 

av alle de jeg har vært borti så er det nesten ingen av dem som bryr seg om prevensjon o.l, noe jeg også vet gjelder hos mange andre, og det overrasker meg en del.

 

F eks; En fyr jeg skulle ligge med fikk beskjed om at jeg hadde glemt pillen og generelt var sløv med den, han sa bare "åja" og banget meg 7 ganger gjennom natten. Flaks at det gikk bra, men han brydde seg aldri om det siden heller, og vi drev på i et halvår. En annen hadde vært uheldig å gjøre 5 jenter gravid tidligere, likevel dret han i kondom og visste jeg ikke gikk på piller. Han bare pleide å si at jeg ikke fikk bli gravid, mens vi holdt på. Eneste fyren utenom forhold som fra start har vært nøye på prevensjon samt påstått han aktivt sjekker seg for sykdommer osv, er faktisk fra tinder. Så hva er greia med at gutter puler ubeskyttet rundt, og om et uhell inntreffer så backer de helt ut?

 

 

 

Anonymous poster hash: 2ea45...4a7

 

I helsike, du er jo ikke bedre selv jo!

 

Personlig har jeg ikke sex uten kondom. Jeg har ett barn og det holder lenge nok for meg. Jeg vurderer også å sterilisere meg for å være helt sikker.

Lenke til kommentar

Visst har dere det! At dere VELGER å ta sjanser og f eks knulle ubeskyttet er et valg dere tar helt selv, skjer det da et uhell så bør dere være mann nok til å ta konsekvensen av handlingen deres, synes du virkelig ikke det?

Er det jeg sier, dere slipper for lett unna det meste, og ser generelt lett på nesten alt. Ego-kjønn rett og slett



Anonymous poster hash: 33eba...498
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

av alle de jeg har vært borti så er det nesten ingen av dem som bryr seg om prevensjon o.l, noe jeg også vet gjelder hos mange andre, og det overrasker meg en del.

 

F eks; En fyr jeg skulle ligge med fikk beskjed om at jeg hadde glemt pillen og generelt var sløv med den, han sa bare "åja" og banget meg 7 ganger gjennom natten. Flaks at det gikk bra, men han brydde seg aldri om det siden heller, og vi drev på i et halvår. En annen hadde vært uheldig å gjøre 5 jenter gravid tidligere, likevel dret han i kondom og visste jeg ikke gikk på piller. Han bare pleide å si at jeg ikke fikk bli gravid, mens vi holdt på. Eneste fyren utenom forhold som fra start har vært nøye på prevensjon samt påstått han aktivt sjekker seg for sykdommer osv, er faktisk fra tinder. Så hva er greia med at gutter puler ubeskyttet rundt, og om et uhell inntreffer så backer de helt ut?

 

 

 

Anonymous poster hash: 2ea45...4a7

 

Jeg opplever det samme. Har en date, som ikke bryr seg om å bruke prevensjon. Men jeg ønsker flere barn, men samtidig så tenker jeg: hvorfor tar han sjansen når han vet at jeg ønsker flere barn? Han vet jo om det.. Han har et 10 års langt forhold bak seg uten å ha fått barn, så jeg tenker at han er mulig steril. Grunn til at jeg ikke spør om dette med prevensjon er at jeg ønsker barn selv så det gjør ikke meg noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...