Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor driter gutter i prevensjon?


Anbefalte innlegg

"KarpeSkrotum", du er rett og slett bare helt ute å kjøre, lever opp til nicket ditt ihvertfall. Orker ikke forklare deg igjen og igjen hvor landet ligger, når du ikke vet oppned på atlaset. Bare husk at om du går med på å knulle en dame uten prevensjon, og ikke engang gidder strekke deg etter et kondom, så har du et problem om et uhell viser seg å være ute. Du var like mye med på den sjansen in that case, og står da overfor et biologisk faktum du helt og holdent 50% sørget for selv!

 

Sånn er det bare, gutter har ikke evnen til å tenke rasjonelt idet de står overfor et tilfelle av ekstrem boner, dessverre, og at det skal gå utover kvinnen er helt bak mål.



Anonymous poster hash: 33eba...498
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn er det bare, gutter har ikke evnen til å tenke rasjonelt idet de står overfor et tilfelle av ekstrem boner, dessverre, og at det skal gå utover kvinnen er helt bak mål.

 

Anonymous poster hash: 33eba...498

 

 

Hva mener du med "gå ut over kvinnen". Dette "går ut over kvinnen" kun om hun selv velger å ha ubeskyttet samleie. Kun da. Hun er selvforskyldt i all sin "skade". Det samme er mannen. De er begge idioter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

To ting jeg reagerte på i denne tråden.

 

Først og fremst hvem kaster kaken hvis de ikke vil spise den med en gang? Putt den i kjøleskapet og spis senere ffs!

 

Det andre er hvor man finner alle disse mennene, av de menn jeg har snakket med om dette tema er det ganske klart at de alle er godt belært i hvor viktig det er å bruke kondom. Og med unntak av de som er gift stoler ingen av de på at kvinnen tar piller eller er villig til å ta abort hvis det viste seg at barn var på vei.

 

Og som mann forstår jeg ikke hvordan man tør å stole på en kvinne når det kommer til dette, selv om det kan bevises uten tvil at hun har løyet for mannen angående prevansjon er det ingenting mannen kan gjøre for å komme seg unna foreldreansvaret hvis barnet er på vei.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en del sex uten beskyttelse før, jeg dreit i det. Man hadde jo litt angst på søndagene på grunn av det noen ganger..... "hun sa jo hun gikk på p-piller" osv... men man hadde jo alltid hørt skrekkhistorier....

Nå er jeg 26 og tenker sånn at "jeg har klart meg så langt, med ubeskyttet sex og bare tull, jeg holder på å gå tom for sjanser", så de siste par årene og frem til jeg finner noen jeg skal ha barn med, glem det, ikke kondom? ikke sex.... jeg hater kondom, virkelig hater det, men risikoen er blitt for stor, har knullet kanskje 60-70 damer uten kondom, det får være nok, jeg har hatt moroa mi, nå er jeg litt mere seriøs :)



Anonymous poster hash: 610d4...967
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet selv at dersom du er småfull og sprengkåt etter du har stått å klina og tafset og blitt tafset på, og når dere har klina dere ihjel og tilnærmet tørrpult i taxien hjem og dere ender opp i senga etter alle klær er revet av og det eneste dere begge tenker er "Fa** kondomer har vi ikke!" - da er det tilnærmet 1% sjangs for at begge to stopper der og da og går hver til sitt.

 

Er sikkert lettere for noen (ikke alle - ikke en representativ del - men noen) gutter å drite i det og tenke at dersom man hopper av i svingen eller "satser" på at dama går på pilla eller kjøper en i morra siden hu vil nok ikke bli gravid.

 

Undertegnende er for øvrig ikke blandt dem - og sørger alltid selv for at jeg har kondomer uansett - så tar jeg det som et pluss dersom hu går på p-pillene. Kan ikke ta høyde for at andre skal ta ansvar for dine handlinger uansett. Men som hun ene her inne nevnte (husker ikke navnet) så er det nok lettere for gutter å drite i det - siden vi ikke skal gå gravide i 9 måneder. Det ligger nok biologiske grunner bak dette som gjør at gutter tenker annerledes. Vi menn derimot - tar ansvar sjæl.

Lenke til kommentar

"KarpeSkrotum", du er rett og slett bare helt ute å kjøre, lever opp til nicket ditt ihvertfall.

Jeg har ikke problemer innen det å ha sex. Det har tydeligvis du, så hvem som er ute å kjøre får man lure på. Du er ikke blond vel?

 

"skal gå utover kvinnen er bak mål" - hehe, så du (kvinner) må ha andre til å passe på dere altså. Kanskje på tide å skjønne at man selv står for sine valg, man kan ikke skylde på andre for at mann og kvinne er født slik de er.

Lenke til kommentar

 

Jeg har knullet kanskje 60-70 damer uten kondom, det får være nok, jeg har hatt moroa mi, nå er jeg litt mere seriøs :)

 

Anonymous poster hash: 610d4...967

 

 

Engangstilfeller eller knullet du disse flere ganger ubeskyttet? Det er jo bare 20 % sjanse for å bli gravid pr måned, og kun - som de fleste vet - det ene døgnet (maks to) eggløsningen finner sted, så sjansen er jo ikke gigantisk.

 

Anonymous poster hash: 33eba...498

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor er relevansen din i noe som helst, Karpe? Hvorfor skulle jeg ha problemer med å få sex? Jeg har konstant tilgang på sex, jeg får meg noe akkurat når jeg vil. Jeg har til tider opptil flere fuckfriends, men holder meg for øyeblikket til én; og da er det aldri vanskeligere enn å sende én sms, og så får jeg det jeg vil ha umiddelbart... Så hvordan du får til å spytte ut slik svada, er vel et bedre spørsmål.



Anonymous poster hash: 33eba...498
Lenke til kommentar

Så hvordan du får til å spytte ut slik svada, er vel et bedre spørsmål.

Problemer med å få sex? - hvem har sagt det? Du har problemer innen det å ha sex, altså det som hører med. Som f.eks det å bli villig gravid, når du ikke vil bli gravid. Det er vel nettopp for mye knulling som er utfordringen - du knuller selv når du vet du ikke burde. Så vil du legge skylden på gutten - det er svada det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du prøver å virke oppegående, men gir blanke i hva folk sier og avfeier deres meninger som svada.

I tillegg til å ta det til et personlig plan.
Hvorfor Karpe i det hele tatt gidder å fortsette, er for meg veldig merkelig.

 

Jeg skjønner ei hvordan du kan si at det er et delt ansvar, og deretter si at kvinnen er den det går utover.

Om det er så forbannet ille for deg, si nei neste gang. Eller forsikre deg om at mannen har et kondom tilgjengelig. Du lar mannen ta sjansen på å "la det gå utover deg".

Her kan du ikke skylde på mannen.

Vil du ha svada, les din egne poster.

Lenke til kommentar

Fordi de kan gå fra det og kun betale barnebidrag, som er ganske kjipt, men det er nok litt mindre kjipt enn å måtte oppdra et barn som aleneforelder. Og det virker som at det er denne typen gutter du ligger rundt med etter hva du har skrevet om dem.

 

Derfor bør du også ta ansvar ang prevensjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...