Gå til innhold

Jente sendte «nakenselfie» til faren sin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skeptisk. Veldig mange av disse feilsendte meldingene og autocorrect-tabbene som folk ler av på nettet er konstruerte og man kan ofte se det på at språket i dem virker regissert, som om dialogen er tatt ut av en komiserie.

• Liker 2
Skrevet

Hei Teknofil.

Jeg var helt sikker på at jeg hadde trykket feil og havnet på dinside.no når jeg så denne saken. DinSide er for lengst fjernet som bokmerke grunnet nettopp denne typen "artikler". Jeg håper dere tar til dere at de fleste er her inne for å lese nyheter angående teknologi, ikke sladder som dessuten helt tydelig ser falskt ut...

• Liker 7
Skrevet

Veldig Twitter-aktig akkurat dette, da mange synes det er populært å legge ut slike hendelser. Men dette beviser hva som kan skje med et bilde som blir spredt ut over nettet.

Skrevet

Byttet navn til TITnofil? :p

Leste om denne på gizmodo tror jeg for noen dager siden, men gidder ikke å kjefte på teknofil fordi de også har laget en sak på det.

Er ikke av mye interesse for meg, men hvis den genererer klikk og folk har interesse så ser jeg ikke noe galt med artiklene. Ingen som tvinger oss å lese den :)

Skrevet

Byttet navn til TITnofil? :p

Leste om denne på gizmodo tror jeg for noen dager siden, men gidder ikke å kjefte på teknofil fordi de også har laget en sak på det.

Er ikke av mye interesse for meg, men hvis den genererer klikk og folk har interesse så ser jeg ikke noe galt med artiklene. Ingen som tvinger oss å lese den :)

titmorefil! :L

• Opprett ny...