Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Roomie tok seg til rette i stua


Anbefalte innlegg

If you cant beat him, then join him :D

 

Men seriøst... Oppsignelse? Ærligtalt, innser du ikke at det er helt overdrevet fra din side?

 

Hva med å ha en saklig dialog og fremlegg dine meninger rundt det. Jeg personlig ville ikke ha reagert det, men jeg ville nok ha bedt vedkommende å bruke laken/håndklær under samleiet dems.

 

Du kan evt be ham å rense sofa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud for noen dritt svar det er å finne her. Alle må vel være drittunger som bare "haha, i sofa du prompa i", og "hvor ellers knulle"?

 

Sattan....av og til er dette forumet verre en YouTube kommentarer....

 

Jeg er enig med OP at dette er ikke akseptabelt oppførsel i et kollektiv. Det er et HJEM, og alle må ta hensyn til hverandre. Det er en grunn til at alle har private rom å oppholde seg i. All form for seksuelle aktiviteter bør, og skal i min mening, foregår i deres egne soverom.

 

Du bør ta det opp med han gutten det er snakk om. Vil han ikke, bør du ta det opp med personen dere leier hos.

 

 

 

+ 100000

 

AMEN!

 

Er mange "morsomme" folk på forumet her som kommer med ubrukelige søppel svar...pffft. NÅR ble alle komikere liksom..

NOTE: You are NOT funny. At all.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare å ta hevn:

Gå inn på rommet hans, dra ned buksen, og legg en stor kabel på hodeputen hans.

 

 

Fra infantil spøk til revolver:

Bare gi han beskjed at horisontale aktiviteter med det samme eller motsatt kjønn skal bare foregår innenfor hans private domene og hvor eventuelle kroppsvæsker ikke invaderer sfæren til uskyldige tredjeparter.

Edit: dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Jenter skal alltid drive å overdrive og gjøre små problemer om til verdens problemer og det skal diskuteres om og om igjen med forskjellige venninner i ettertid. Accept, move on, fuck out.

 

Har alltid ment at gutter snakker om noe, jenter snakker om noen. Slutt å gjør ting så vanskelig. Bare snakk med fyren da hvis det er å jækla ille og be han knulle i sin egen seng, eller enda bedre spør om å få bli med neste gang. Fuck couch yeah.

Lenke til kommentar

 

Vet ikke med oppsigelse, men jeg er enig med trådstarter om at det er uakseptabelt. Litt respektløst ovenfor de man bor sammen med.

 

Anonymous poster hash: 93cdb...853

 

 

Nettopp, det blir jo som at man pisser ikke på andre sine klær. Nå kan ikke jeg sitte i den sofaen lenger fordi jeg vet hva som ligger og ulmer der, ekkelt......

 

Anonymous poster hash: 150c7...cf6

Lenke til kommentar

 

 

Vet ikke med oppsigelse, men jeg er enig med trådstarter om at det er uakseptabelt. Litt respektløst ovenfor de man bor sammen med.

 

Anonymous poster hash: 93cdb...853

 

 

Nettopp, det blir jo som at man pisser ikke på andre sine klær. Nå kan ikke jeg sitte i den sofaen lenger fordi jeg vet hva som ligger og ulmer der, ekkelt......

 

Anonymous poster hash: 150c7...cf6

 

Jeg vet ikke hvor vanskelig det er å fjerne urinlukt fra klær ved vasking, men sofasexen er bare et problem fordi du tok dem på fersk gjerning. Hadde du ikke kommet tilbake etter nøkkelen og de hadde fått gjort sitt i fred og tørket etterpå, ville du aldri tenkt tanken og det ville aldri vært et problem. De bør selvfølgelig ikke ha sex på fellesarealer når andre er hjemme, men denne gangen trodde de åpenbart at de var helt alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mulig å bli så kjip sier jeg bare. Nå er du på et gutteforum da, muligens flere vil være enige med deg om du lager en tråd på kvinneguiden.no. Uansett skjønner at du kan bli litt "sjokka", kan til og med skjønne at du kan bli irritert, men ork å klikke helt i vinkel da. Bare be han vaske sofaen fordi du synes det er litt ukomfortabelt at de har hatt sex der. Er så lei av at folk skal være så prippen hele tiden. Var i en lignende situasjon på en hjemmefest i fjor hos et kjærestepar jeg er gode venner med. Jeg klarte å få med meg en ung pike med i kjellerstua og alt var bra helt til dama i huset fant ut om det og kastet oss ut før vi knapt fikk kledd på oss mens hun brølte "hore" til dama.

 

Jeg ble jævlig irritert etter dette fordi jeg følte hun overreagerte noe sykt, likevel sa jeg unnskyld osv fordi hun tydeligvis følte seg "krenket", men jeg fortsatte å være bitter og sint på henne. Kan være greit å huske på at selv om du føler deg som "Offeret" og den som har 100% rett, så prøv å sette deg litt inn i han sitt perspektiv også. Finnes ikke noe verre enn superuptighte "nonner" som skal ødelegge alt av morro som finnes her i verden.

 

Dere bor i kollektiv, bare slapp av litt, ikke heng deg så mye opp i ting. Likevel synes jeg fortsatt du kan be han vaske sofaen og fortelle han (rolig) at du synes det er litt ekkelt om de skal drive å pule overalt og at du foretrekker om de ikke gjør det, så blir alle venner :)



Anonymous poster hash: 173f7...bb3
Lenke til kommentar

Var i en lignende situasjon på en hjemmefest i fjor hos et kjærestepar jeg er gode venner med. Jeg klarte å få med meg en ung pike med i kjellerstua og alt var bra helt til dama i huset fant ut om det og kastet oss ut før vi knapt fikk kledd på oss mens hun brølte "hore" til dama.

Okei, du burde ha spurt om tillatelse, i alle fall nevnt det for kompisen din, men likevel, reaksjonen er for kraftig...

 

Her ligger det noe annet i kortene, tipper dama til kompisen din ble sjalu siden hun er hemmelig forelska i deg eller noe sånt....ingen reagerer på den måten, i alle fall ikke uten å si unnskyld etterpå. Hvis hun står for oppførselen sin fremdeles den dag i dag så var det noe annet som var grunnen til reaksjonen, hvis man som huseier mener dere ikke skal gjøre det, som jeg godt kan forstå, så sier man bare "okei festen er over, finn dere ett rom en annen plass", man roper ikke hore etter noen, det er major crazy bitch, kjenner typen menneske, grøsser bare jeg tenker på det.....

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

 

 

Vet ikke med oppsigelse, men jeg er enig med trådstarter om at det er uakseptabelt. Litt respektløst ovenfor de man bor sammen med.

 

Anonymous poster hash: 93cdb...853

 

 

Nettopp, det blir jo som at man pisser ikke på andre sine klær. Nå kan ikke jeg sitte i den sofaen lenger fordi jeg vet hva som ligger og ulmer der, ekkelt......

 

Anonymous poster hash: 150c7...cf6

 

 

Nei, men da burde du heller ikke sitte i noen sofaer på noen cafeer, utesteder, ikke hos noen du kjenner, ikke bruke offentlige toaletter, ikke bruke toalettet hos noen du kjenner heller, for all del ikke hold deg fast i en rulletrapp, ikke håndhils på andre personer osv osv.

Lenke til kommentar

 

For øvrig så synes jeg at det er litt barnslig å ønske å kaste ham ut på grunn av dette. Har du aldri hatt hard sex på sofaen selv?

Det hadde aldri falt meg inn å gjøre det i et kollektiv hvor det er flere som bruker sofaen, hadde det vært min egen hadde det vært greit! Men man knuller ikke i felles møbler. Tydeligvis dryppa det væsker fra dem begge ned i sofaen også. Det har hendt at jeg har venninner på besøk som overnatter på den sofaen, og det kan de jo ikke nå lenger

 

Anonymous poster hash: 150c7...cf6

 

Tidenes lavmål.

Regner med du ikke drikker vann heller for fiskene puler jo i vannet du drikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...