Gå til innhold

"Asus ROG Swift PG278Q G-Sync" -tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen :) Da har jeg også blitt medlem i denne klubben  :w00t: Storfornøyd med skjermen så langt. Men har et spørsmål som jeg lurer litt på. Hvordan kan jeg sjekke in game hvordan oppdateringsfrekvens skjermen kjører på? Jeg har satt skjermen til 144 mhz i windows, og 144 mhz tubo på skjermen. Da vil jeg tro alt er i orden, men kan jeg sjekke dette noen plass at den FAKTISK kjører 144 mhz?

 

Mvh

Øyvind

Lenke til kommentar

Hadde prøvd annen kabel/kilde og evt. søkt retur hvis problemet fortsatt er der. Fikk ny skjerm for et par uker siden selv, den forrige flimra med ujevne mellomrom, i tillegg til at USB-huben falt ut og ble gjenoppdaget av Windows i tide og utide. Den nye fungerer heldigvis fint, men mens jeg ventet på erstatningen rakk jeg å venne meg til IPS-en igjen. Hadde glemt hvor brutal AG coating det er på Swift. :/

Lenke til kommentar

Bildet har plutselig blitt veldig uklart på Swiften min.. uten at jeg har endret på noe instillinger.. har sjekket alt av instillinger både på skjermen og i Nvidia sitt kontroll panel.

Hva har skjedd her?  :huh:

 

Dette er desverre en "bug" med tidlige revisjoner av swiftskjermen. Har hatt samme problem med èn av 3 Swift. Sendte den inn og fikk ny. Mener å ha lest at det er noe rart med de første strømforsyningene som ble levert.

Lenke til kommentar

Skjermen min blir resatt til 85Hz hver gang jeg spiller Arma2/DayZ. Litt irriterende. Finner ingen innstillinger som løser dette. Noen tips?

Hadde samme feil hos meg når jeg hadde Swift, skjermen satte seg til 60Hz hele tiden når oppløsningen endret seg/jeg gikk fra windowed til fullscreen og vice versa.

Bryde meg ikke så hardt om det, men det ble nå greit etter jeg reinstallerte maskinen. (brukte ikke Geforce experience, kun driveren.)

Lenke til kommentar

Den går tilbake i 144Hz når jeg går ut igjen og når jeg spiller andre spill. Det er kun Arma 2. Lurer på om det kan være noe tull med spillet, Arma 2 er jo ikke akkurat "det sikreste trinnet i trappa" når det kommer til sånne ting. :p Rop ut om noen opplever det samme, eller veit om en fix. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...