Gå til innhold

Nye Nvidia drivere lekket. Det. 52.16


Vo0do0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
karer dette er jo ulovlig! dere kan ikke poste slike filer i forumet. Det er greit å snakke om det men å gi linker er feil.

Synes rett og slett ikke at Nvidia fortjener dette selv om jeg er en ATI fan.

håper denne threaden blir stengt

 

Hva er det som kvalifiserer disse driverene som ulovlige? Du er bare redd nVidia korta skal yte bedre du med disse... :lol: BUSTED :p

Lenke til kommentar

Ooh! Jeg distribuerer Nvidias drivere! Saksøk meg! :lol:

 

Eneste man må huske er at disse driverne har ingen garanti for ikke å fucke opp PC'en din.. ellers tror jeg Nvidia ikke bryr seg så utrolig masse om at drivernes betaversjoner ligger ut på nett. De får jo bare mang fler Beta-testere..

 

min dom av disse driverne: -=ikke Godkjent=-

 

3DMark klikker, og ytelsen på de testene som den klarer å kjøre har lavere fps :p enn med Nvidias offisielle drivere. :grumpy:

 

Gleder meg til de nye offisielle driverne kommer.

Lenke til kommentar

Hva er det som kvalifiserer disse driverene som ulovlige?

 

Strengt tatt er det samme sak som med HL2. Det er nVidias eiendom til de sier noe annet. Driverene i seg selv er ikke ulovlige, men jeg ser ikke bort fra at spredning av dem kan fra et juridisk synspunkt være litt uggent.

 

NB: IANAL!

Lenke til kommentar
Lol?

 

Driverne er Freeware for de som har kortene :p og hvem andre enn de som har kortene skulle ha interesse av å laste ned driverne? Nvidia taper ikke akkurat penger på at folk laster ned disse filene :wink:

 

Det er ikke akkurat vanskelig å komme over disse driverene og det er langt ifra alle som nevner eller gjør det klart at det er beta drivere. Det er ikke så veldig uvanlig at det blir levert inn komponenter/PCer til service der det viser seg at det er beta drivere brukeren har installert som skaper problemer.

Jeg tviler på at Nvidia setter stor pris på at disse driverene er såpass tilgjenglige som det dem er.

Lenke til kommentar

Driverene virker iallefall bra til meg, får en økning fra 30fps til 50-60 fps i UT2003, tror grafikken er lik som i 45.23 også. :D

Det er noen som sier at temperaturen på Grafikkortene stiger gjennomsnittlig med 10 grader. :-?

Noen som har et termometer elns. som kan måle dette?..

 

Jeg bruker et Geforce 4 TI-4600.

Lenke til kommentar
Lol?

 

Driverne er Freeware for de som har kortene :p og hvem andre enn de som har kortene skulle ha interesse av å laste ned driverne? Nvidia taper ikke akkurat penger på at folk laster ned disse filene :wink:

Nei, men det er ting man gjør og ting man bare _ikke_ gjør, når man har litt vett i hue - vel og merke...

Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet med både 52.13 og 52.16 - de vil bare kjøre AGP 1x. Prøver jeg å stille det til 4X rebooter maskina :shrug:

 

Kjører med 52.13 driverene. Må si jeg har merket stor forskjell i en del spill fra 45.xx driverene. Positiv forskjell. Men driverene vil ikke klokke kortet høyere enn 500/800.

 

Håper du mente 500/900? For standard klokkefrekvenser for minnet er 850Mhz...hvis du har Ultra hvertfall da...

Lenke til kommentar

Har testet nvidia driverene som følger.....

 

"Drivere 45,23" "Drivere 52,16"

 

"3D Mark 2003" "3D Mark 2003"

1 767 >>>>>>>>>>> 1 740

 

"3D Mark 2001se" "3D Mark 2001se"

12 803 >>>>>>>>>>> 12 354

 

dette er jo dyster lesing for oss som enda kjører med steinalder kort som GF4 Ti 4600 kort... :roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...