Gå til innhold

Gaming headset til PS4


Benbels

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør du ihvertfall ikke med disse billige headsettene som skryter av pisse 7.1 sourround på pakken. Drit langt faen i disse 7.1 headsettene (for akkurat den funksjonen) og finn det som yter GODT til SPILL i stereo. Musikk med disse headsettene må du ihvertfall gi langt faen i, for det låter svett pung uansett.

Lenke til kommentar

Det gjør du ihvertfall ikke med disse billige headsettene som skryter av pisse 7.1 sourround på pakken. Drit langt faen i disse 7.1 headsettene (for akkurat den funksjonen) og finn det som yter GODT til SPILL i stereo. Musikk med disse headsettene må du ihvertfall gi langt faen i, for det låter svett pung uansett.

Haha, men da så! Notert :)

Lenke til kommentar

Fått lekt meg med Hyperx cloud headsettet de siste dagene nå. Uten tvil et headset som gir mye for pengene.

 

I pakka så får du med alt av tilbehør du trenger til å koble til alle enheter, stoff og skinnputer, egen bag, fin eske og godt pakka. Er også bare å plug and play med dette.

 

Selve headsettet er solid laga, ikke noe plast som knekker e.l, meget imponerende konstruksjon for pengene. Veier lite, så det tynger ikke på hodet, men det er litt stramt. Jeg har et voksent hode + briller på meg, så jeg har måttet putte headsettet til utøying og det har hjulpet, men det er ikke perfekt.

 

Lyden er hva jeg forventet av et headsett til under 1000kr. Vil ikke si at det gjør underverker iforhold til de andre toppheadsetta til under 1000 lappen, men når du får dette til 700-799kr og med tanke på alt annet som følger med, så er det imponerende å være blant de beste. Klarer å høre om skudd kommer fra venstre eller høyre, bak eller foran, men kan ikke pin pointe 100%. Bf4 var en behagelig opplevelse siden bassen og alle andre lydaspekter er godt balansert og alt kommer tydlig frem.

 

Hvis jeg skulle gitt karakter på ting, så ville det vel sett noe slikt ut.

 

komfort 7/10

lyd 7/10

verdi for pengene 10/10

 

Hvis du er 100% sikker på at du skal prøve å bli proff i et skytespill e.l, så er det like greit å kjøpe noe til 2000-3000kr, men er du usikker på det, usikker på prioriteringene eller vil ha det headsettet som gir mest for pengene, så kan jeg annbefale Hyperx cloud.

 

Jeg kommer til å bruke dette headsettet frem til dette markedet modner mer. Per dags dato er topp headsettene altfor overpriset og har for mange mangler.

 

Hyperx cloud 729kr vs astro A50 2000-2500kr : 1300-1800kr mer for litt bedre lyd og komfort, men dårligere mic, design og konstruksjon ? (min mening) nei takk.

Endret av Rottenspacehead
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fått lekt meg med Hyperx cloud headsettet de siste dagene nå. Uten tvil et headset som gir mye for pengene.

 

I pakka så får du med alt av tilbehør du trenger til å koble til alle enheter, stoff og skinnputer, egen bag, fin eske og godt pakka. Er også bare å plug and play med dette.

 

Selve headsettet er solid laga, ikke noe plast som knekker e.l, meget imponerende konstruksjon for pengene. Veier lite, så det tynger ikke på hodet, men det er litt stramt. Jeg har et voksent hode + briller på meg, så jeg har måttet putte headsettet til utøying og det har hjulpet, men det er ikke perfekt.

 

Lyden er hva jeg forventet av et headsett til under 1000kr. Vil ikke si at det gjør underverker iforhold til de andre toppheadsetta til under 1000 lappen, men når du får dette til 700-799kr og med tanke på alt annet som følger med, så er det imponerende å være blant de beste. Klarer å høre om skudd kommer fra venstre eller høyre, bak eller foran, men kan ikke pin pointe 100%. Bf4 var en behagelig opplevelse siden bassen og alle andre lydaspekter er godt balansert og alt kommer tydlig frem.

 

Hvis jeg skulle gitt karakter på ting, så ville det vel sett noe slikt ut.

 

komfort 7/10

lyd 7/10

verdi for pengene 10/10

 

Hvis du er 100% sikker på at du skal prøve å bli proff i et skytespill e.l, så er det like greit å kjøpe noe til 2000-3000kr, men er du usikker på det, usikker på prioriteringene eller vil ha det headsettet som gir mest for pengene, så kan jeg annbefale Hyperx cloud.

 

Jeg kommer til å bruke dette headsettet frem til dette markedet modner mer. Per dags dato er topp headsettene altfor overpriset og har for mange mangler.

 

Hyperx cloud 729kr vs astro A50 2000-2500kr : 1300-1800kr mer for litt bedre lyd og komfort, men dårligere mic, design og konstruksjon ? (min mening) nei takk.

Høres bra ut! Hvordan var micen?

Lenke til kommentar

Jeg bruker Sony sitt gold headset, jeg har ikke fått noen klager på mic´en min, han jeg pleier å spille med sier at jeg har temmelig klar tale der.

 

fant også denne tråden på reddit om dette hvor folk er uenige.

 

http://www.reddit.com/r/PS4/comments/1xmdl1/people_with_the_gold_series_headset_can_you/

 

Jeg er forøvrig veldig fornøyd med headsettet, jeg syns det er langt bedre enn PX4 som var det første jeg kjøpte.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Sony sitt gold headset, jeg har ikke fått noen klager på mic´en min, han jeg pleier å spille med sier at jeg har temmelig klar tale der.

 

fant også denne tråden på reddit om dette hvor folk er uenige.

 

http://www.reddit.com/r/PS4/comments/1xmdl1/people_with_the_gold_series_headset_can_you/

 

Jeg er forøvrig veldig fornøyd med headsettet, jeg syns det er langt bedre enn PX4 som var det første jeg kjøpte.

Jeg har samme erfraring som deg.. Fungerer helt supert. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kakker liv i denne!

 

Gitt til innkjøp av Playstation Gold Wireless Headset i dag.

2.jpg

 

Må si at dette er MYE headset for pengene!

Hadde Turtle Beach x42 til Xone, å disse var litt små, presset veldig på ørene, og ikke på langt nær så behagelig å ha på over lengre tid som gold settet.

 

Kan virkelig anbefales!!

Har hatt de på i over 6 timer i kveld, og er fortsatt ikke tom for batteri, noe jeg må si er veldig bra. Lest meg opp på at det skal ta ca 1 time å full lade batteriet igjen.

Lenke til kommentar

Det jeg har opplevd er at man bør sette mic outputen til max i settings på ps4.

 

Jeg har også Sony sitt trådløs headsett, kjøpte det for 2 dager siden og er strålende fornøyd.

 

Jeg skifter på å bare høre stemmer/party chat på headsettet og kjører gamelyden på TVen. Det er litt digg, fordi da får jeg ingen gameplay i ørene hvis vi snakker mye. Men like ofte kjører jeg gamelyd og party chat inn til headsettet samtidig

 

Når det skal sies så har jeg ingen problem å høre hva folk sier som bruker det samme headsettet hvis jeg bruker bruket et headsett selv. MEN, hvis de bruker et headsett og snakker til meg, og jeg bare bruker TVen, så er det litt vanskeligere å høre de (selvfølgelig). Fordi TV lyden er "lenger unna", dog kan dette løses ved å ta ned volumet ingame. Derfor bør de som bruker mic booste output til max på micen.

 

Syntes uansett headsettet gir veldig god valuta for pengene, og digg at man kan bruke det på pc etc og

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Har du spillt online med folk? Min erfaring av folk med det headsettet ar at mikrofonene faktisk er hakket dårligere enn det medfølgende pluggene til konsollen :p Det er i og for seg ikke vanskelig å høre hva som bli sagt, men det er fortsatt ikke mye å skryte av.

Jeg har ikke brukt det mye online, men satt i party med en kompis i går mens jeg selv spilte second son. Han hørte meg krystall klart, og jeg hørte han helt fint.

Det vil nok få prøvd seg skikkelig når Destiny kommer

Lenke til kommentar

Gold headsettet er rett og slett deilig. Har brukt det en god del allerede. Det funker knall til Playstation, men det er også deilig til PC. Har brukt det til Counter-Strike, og jeg synes lyden er veldig god. Nå har ikke jeg brukt headsett opp mot flere tusen, men for meg så er dette headsettet rett og slett knall!

Lenke til kommentar

 

Har du spillt online med folk? Min erfaring av folk med det headsettet ar at mikrofonene faktisk er hakket dårligere enn det medfølgende pluggene til konsollen :p Det er i og for seg ikke vanskelig å høre hva som bli sagt, men det er fortsatt ikke mye å skryte av.

Jeg har ikke brukt det mye online, men satt i party med en kompis i går mens jeg selv spilte second son. Han hørte meg krystall klart, og jeg hørte han helt fint.

Det vil nok få prøvd seg skikkelig når Destiny kommer

 

Ja forstår ikke klaginga på micen, det lå liksom en video ute der micen virket veldig dårlig, men alle jeg har lest som har kjøpt det har vært veldig fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...