Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Er det noen her inne som har peil på MARGI-klokker?

 

*klokkenoob*

 

Edit:

Makabert dårlig bilde følger forøvrig:

post-86885-1243450662_thumb.jpg

 

Er ca 35mm i diameter. Sekundtelleren beveger seg helt "smooth", om det betyr noe.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Enig med deg. Klokken som du sikler etter er finere. Er prisen den samme?

Enig her også. Den Certinaen er pen. Får litt Planet Ocean Chronometer-vibes, men det er ikke altfor likt, så klokka står godt på egne bein. Prisen er jo også mye gunstigere :)

Ikkesant! :)

 

Enig med deg. Klokken som du sikler etter er finere. Er prisen den samme?

Pleier å koste noen hundrelapper mer med lenke. Ser du på chronograph (stoppeklokke) fordi du trenger det, eller fordi det ser kult/sporty ut?

Stoppeklokke er ikke nødvendig nei, men det ville ha vært hendig. Hva tenkte du på?

Lenke til kommentar

Etter mye om og men har jeg endelig landet på en klokke. Tidligere har jeg sett på diverse Seiko- og Invicta-modeller, men har nå landet på en gammel kjenning; Omega Seamaster Planet Ocean.

Jeg var med min far til urmakeren for han skulle ha ny klokke, og etter 40 minutter hadde vi begge bestemt oss for hver vår klokke. Han skulle ha en Patek Philippe (aner ikke hvilken modell) og jeg en ny Omega. Jeg kvittet meg med en klokke av samme type for ca. et halvt år siden, men nå er den altså tilbake. :)

EDIT: Ikke et halvt år en gang. 2-3 mnd tenker jeg. Jeg kvittet meg med den da jeg kjøpte Tissot PRC 200.

 

Klokken min er ikke i hus enda, da de bare hadde 42 mm i butikken, mens jeg ville ha 45 mm. Når den kommer er jeg usikker på, men alt fra 5 til 14 dager. Bilder kommer med en gang jeg har den. :D

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...