Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer! Aqua Terra er en av mine favorittmodeller fra Omega. I denne prisklassen ville jeg personlig gått for en med automatisk/mekanisk urverk i stedet for quartz, men da blir nøyaktigheten mye dårligere. For de som skal rekke bussen/toget/T-banen er quartz det beste valget. Ikke fordi disse transportmidlene alltid går presis, men fordi de alltid går presis når du er 5 sekunder for sent ute :-)

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Feit klokke! Har sikla på same modellen sjølv, MEN med bracelet og heilsvart urskive. Det såg i mine auge litt rotete ut med kvite subdials på ei svart urskive. Det er dessutan mange som føretrekk å kjøpe klokker med bracelet, ettersom aftermarket-utvalet av straps er mykje betre for lær/rubber enn metall, om du skjønar :)

 

Det er denne eg meiner;

 

content_C536.7178.42.61_2.jpg

 

Endret av Frigata
Lenke til kommentar
I dag fikk jeg endelig min Omega Seamaster Aqua Terra Quartz, det ble 36mm, ser ut til å passe fint.

 

Gratulerer med en ny flott Omega! 36 mm ser jo flott ut til håndleddet ditt :) Håper du får mye glede av den. Har selv hatt 3 Omega'er, og det er riktig så gode klokker.

Lenke til kommentar

Takk :)

 

Det er jo min første "ordentlige" klokke, så jeg merker at jeg bryr meg ganske mye mer om den enn de jeg har hatt før, er reddere for å miste den etc. :p

 

Det kan vel ha noe med at den er verdt over 15 ganger så mye som de andre også, når jeg tenker meg om..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...