Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare lurte :) Ikke dårlig å ha eid flere omegaer i den alderen :)

Har ikke eid flere enn den jeg solgte for noen måneder siden da. ;)

 

Har de siste månedene begynte å interessere meg for klokker. Skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å kjøpe flere. Bare jeg ikke ender om som faren til en kompis. Han har alt for mange.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Da er en blå Orient Mako i hus, til en pris på ca 700,- virker dette som et realt røverkjøp. Bilder følger når jeg få klokkeverktøyet i hus, det tar vel en uke eller så.

 

Finn ikkje denne på eBay. Kvar fekk du tak i din?

 

Fra G-Watches på Ebay for øvrig er ikke Mako det offisielle navnet men et kallenavn. Søk på CEM65002D så dukker den opp. Jeg betalte $113 inkl frakt og forsikring. Forøvrig ser det ut til jeg har sluppet unna mva, det er mulig den kommer i ettertid, men såvidt meg bekjent sender ikke posten i ettertid.

 

Her er et Ebay søk som inkluderer alle varianter.

Lenke til kommentar
Forøvrig ser det ut til jeg har sluppet unna mva, det er mulig den kommer i ettertid, men såvidt meg bekjent sender ikke posten i ettertid.

Det med moms eller ikke virker litt tilfeldig. Jeg fikk en Stowa klokke til nesten €500 for en måneds tid siden og har ennda ikke fått noe momskrav. Sendte også inn faktura til Fedex for tollklarering. Men på klokker til noen hundre kroner på Ebay har jeg måttet betale.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg vil ha Certina DS PODIUM (øverst) eller Certina DS ACTION (nederst):

4_386-536_7029_42_69.jpgcontent_C536.7178.42.61_2.jpg

 

Certina DS ACTION er en tusenlapp dyrere og ligger ca. på 3 700,- inkl. mva. hos de fleste forhandlere.

 

Hva synes dere?

Endret av Propofol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...