Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kan også anbefale en certina ds-1, har selv denne og er veldig fornøyd :

http://www.certina.com/collection/herren-automatik-kollektion/ds-1-3-hands#m=2

Edit: så du hadde budsjett på ca 2000, og jeg mente jeg betalte sånn rundt 3 for min, tenkte denne hadde falt litt i verdi... Men den ligger faktisk på nærmere 4-5k ser jeg, så er fort godt utenfor budsjett da...

Endret av dTd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv godt fornøyd med DS-1 DayDate og tenkte anbefale Certina, men fant innen innenfor budsjett - da er orient og Seiko neste på lista.

Skrevet

Jeg kan også anbefale en certina ds-1, har selv denne og er veldig fornøyd :

http://www.certina.com/collection/herren-automatik-kollektion/ds-1-3-hands#m=2

Edit: så du hadde budsjett på ca 2000, og jeg mente jeg betalte sånn rundt 3 for min, tenkte denne hadde falt litt i verdi... Men den ligger faktisk på nærmere 4-5k ser jeg, så er fort godt utenfor budsjett da...

Veldig fin klokke det der. Skulle bare vært littt billigere... :(

Skrevet

Hei :) Er det noen som har peiling på u-boat klokker generelt og forhåpentligvis denne serien? Jeg finner ingenting om akkurat denne klokken på nettet. Det jeg vet er at det er en U-boat U-1001 limited edition ø50mm, mer finner jeg ikke ut av. Slikt som pris og sånn hadde også vært greit å vite om :) Er det noen klok(k)e hoder der ute? :)23r352c.jpg

du kan ikke ha lett hardt... enkelt søk ga meg bl.a denne

http://www.ablogtowatch.com/u-boat-u-1001-limited-edition-watch-review/

Skrevet

Hei :) Er det noen som har peiling på u-boat klokker generelt og forhåpentligvis denne serien? Jeg finner ingenting om akkurat denne klokken på nettet. Det jeg vet er at det er en U-boat U-1001 limited edition ø50mm, mer finner jeg ikke ut av. Slikt som pris og sånn hadde også vært greit å vite om :) Er det noen klok(k)e hoder der ute? :)23r352c.jpg

Finner lite slike som er røde, ville holdt meg unna. 

Skrevet

Det jeg vet er at det er en U-boat U-1001 limited edition ø50mm, 

Du kan ikke ha lett nøye, dette er en 55mm modell 

Fare for at du har funnet en fake her, U-boats offisielle sider og alle andre reputable sider forteller at U1001 kommer i Ø47 og Ø55, Limited kun i Ø55.

Skrevet (endret)

ajajaj, må få sjekket min!

Hvor mye ga du, og til hvem..? Det vil normalt fort avsløre autensitet.

Endret av separation
Skrevet

Tenkte jeg skulle ønske meg en ny klokke til jul. Noen som har en fet klokke til 1000kr +/-? Har ingen spesielle preferanser siden jeg nesten aldri tidligere har gått med klokke før.

Skrevet

Tenkte jeg skulle ønske meg en ny klokke til jul. Noen som har en fet klokke til 1000kr +/-? Har ingen spesielle preferanser siden jeg nesten aldri tidligere har gått med klokke før.

Seiko skx007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...