Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva ligger egentlig de klokkene på, rundt 10.000$? Men går utifra at du vil ha fake, så sjekk ebay.. Men må bare slenge ut min mening om den klokken og, helt forferdelig..

 

Skyt meg ikke, men jeg lot mamma kjøpe seg en Jacob & Co klokke. Jeg er ikke bombesikker på hva prisen var, men jeg tror rundt $.30k. Det er utrolig stygge klokker, hun har bare brukt den et par ganger. Er enig med Homme. Kjøp noe annet, for guds skyld...

Lenke til kommentar

"Rolex" i plast er kult. ToyWatch har en del bra varianter. For de av oss som ikke helt har sansen for de hysteriske Rolex tilhengerne ;)

 

Denne fikseringen på klokker som varer i tre mannsaldre må jo være det ultimate uttrykk for dødsangst.

Endret av tigerdip
Lenke til kommentar
Vintage er kult.

 

Noen som har erfaring med calvin klein klokker? Så en utrolig pen klokke isted, eneste jeg ikke liker er at de er litt logoflash.

Soesteren min har hatt sin siden hun ble konfirmert. Hun er 23 naa, kunne sikkert regne ut hvor lenge hun har hatt den, men jeg husker ikke naar man konfirmerer seg. Hun har hvertfall ikke hatt noen problemer med den, og den ser like bra ut i dag som den dagen hun fikk den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...