Gå til innhold

Han tjener 24 millioner i året på å spille på YouTube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Gud pewdie er så sykt irriterendes, videoene hans dukker opp på hovedsida hele tiden! Videoene hans er langt i fra bra, at folk liker dem så godt er meg uvitende. Er lei av at videoene hans spammer hele youtube, bare fordi noen liker han betyr ikke at alle vil se videoene hans klistra utover nettsidene...

Lenke til kommentar

2 millioner i måneden.... Syns han var litt morsom når han først startet, men alle videoene er jo så og si helt like. Han sitter jo bare og hyler og skriker og sier masse teite ting. :p

Må være en ganske så deilig jobb da. Hadde gladelig gjort det jeg også, hadde jeg hatt muligheten, når man tjener så masse. :p

Men han kommer nokk til å dø ut før eller siden han også.

Endret av Papirkurven
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

2 millioner i måneden.... Syns han var litt morsom når han først startet, men alle videoene er jo så og si helt like. Han sitter jo bare og hyler og skriker og sier masse teite ting. :p

Må være en ganske så deilig jobb da. Hadde gladelig gjort det jeg også, hadde jeg hatt muligheten, når man tjener så masse. :p

Men han kommer nokk til å dø ut før eller siden han også.

Fleste youtube folk er morsomme når dem starter men når dem blir kjendis blir dem bare dritt kjedelige og lager bare det dem blir bedt om å lage, gjesp...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Skal si man har et interessant liv om man sitter og ser på en annen fyr spille..

Litt som å se på fotball.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:xmas:

Det kan jo være koselig noen ganger visst man ser på riktig person :)

 

Det er ikke selve spillinga som folk liker så godt men snakkinga og kommentarene underveis

Lenke til kommentar

Gud pewdie er så sykt irriterendes, videoene hans dukker opp på hovedsida hele tiden! Videoene hans er langt i fra bra, at folk liker dem så godt er meg uvitende. Er lei av at videoene hans spammer hele youtube, bare fordi noen liker han betyr ikke at alle vil se videoene hans klistra utover nettsidene...

 

"... at folk liker dem så godt er meg uvitende" :) Uforståelig, kanskje ;)

Lenke til kommentar

 

All ære og respekt til PewdiePie for det han gjør, men jeg må si at jeg liker systemet Youtuberen Cr1TiKaL bruker bedre da alle inntektene derfra blir gitt bort til ymse veldedige organisasjoner.
Men hva kan man si, å tjene 24 mil i året som 24 åring fortjener respekt.

 

 

Hvorfor fortjener det respekt å tjene mye? Er det ikke det man gjør eller ikke gjør som fortjener respekt, ikke hvor mye penger man får for det?

 

AtW

Gud pewdie er så sykt irriterendes, videoene hans dukker opp på hovedsida hele tiden! Videoene hans er langt i fra bra, at folk liker dem så godt er meg uvitende. Er lei av at videoene hans spammer hele youtube, bare fordi noen liker han betyr ikke at alle vil se videoene hans klistra utover nettsidene...

 

Kjenner meg godt igjen, jeg føler det på akkurat samme måte når det gjelder enkelte brukere sine innlegg.

 

AtW

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

All ære og respekt til PewdiePie for det han gjør, men jeg må si at jeg liker systemet Youtuberen Cr1TiKaL bruker bedre da alle inntektene derfra blir gitt bort til ymse veldedige organisasjoner.
Men hva kan man si, å tjene 24 mil i året som 24 åring fortjener respekt.

 

 

Hvorfor fortjener det respekt å tjene mye? Er det ikke det man gjør eller ikke gjør som fortjener respekt, ikke hvor mye penger man får for det?

 

AtW

Gud pewdie er så sykt irriterendes, videoene hans dukker opp på hovedsida hele tiden! Videoene hans er langt i fra bra, at folk liker dem så godt er meg uvitende. Er lei av at videoene hans spammer hele youtube, bare fordi noen liker han betyr ikke at alle vil se videoene hans klistra utover nettsidene...

 

Kjenner meg godt igjen, jeg føler det på akkurat samme måte når det gjelder enkelte brukere sine innlegg.

 

AtW

 

Du kan ikke sammenligne det med diskusjon.no

 

Brukere kan man blokke men ikke søren om man kan blokke noe pewdie poster...

 

Gud pewdie er så sykt irriterendes, videoene hans dukker opp på hovedsida hele tiden! Videoene hans er langt i fra bra, at folk liker dem så godt er meg uvitende. Er lei av at videoene hans spammer hele youtube, bare fordi noen liker han betyr ikke at alle vil se videoene hans klistra utover nettsidene...

"... at folk liker dem så godt er meg uvitende" :) Uforståelig, kanskje ;)

 

Ja, fant ikke riktig ord men jeg har prøvd å sett på videoene hans, jeg får bare lyst til å rive ut øynene mine, får gåsehud hver gang jeg ser trynet hans...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Tror flertallet som følger med på han på Youtube er under 18 år, så lurer på om ikke annonsørene går med et alt så lite tap. Han lever nok godt i noen år med penger han har på bok selv om kanalen hannes skulle gå dunken.

Har vi noen gang sett en youtube bruker som har vært kjempe populær, tjent mye og så blitt glemt og ikke tjener noe lenger? Virker som alle kjendisene som er der har aldri mista populariteten sin

Lenke til kommentar

 

 

All ære og respekt til PewdiePie for det han gjør, men jeg må si at jeg liker systemet Youtuberen Cr1TiKaL bruker bedre da alle inntektene derfra blir gitt bort til ymse veldedige organisasjoner.
Men hva kan man si, å tjene 24 mil i året som 24 åring fortjener respekt.

 

 

Hvorfor fortjener det respekt å tjene mye? Er det ikke det man gjør eller ikke gjør som fortjener respekt, ikke hvor mye penger man får for det?

 

AtW

Gud pewdie er så sykt irriterendes, videoene hans dukker opp på hovedsida hele tiden! Videoene hans er langt i fra bra, at folk liker dem så godt er meg uvitende. Er lei av at videoene hans spammer hele youtube, bare fordi noen liker han betyr ikke at alle vil se videoene hans klistra utover nettsidene...

 

Kjenner meg godt igjen, jeg føler det på akkurat samme måte når det gjelder enkelte brukere sine innlegg.

 

AtW

 

For og formulere meg på en litt annen metode: Han fortjener respekt for alt han har gjort som har ført ham hvor han er i dag, pengene er jo en følge av arbeidet han har gjort. Og ja, det er en del respekt knyttet rundt det og tjene så mye i en så ung alder da det viser at man gjør noe. Det blir litt som de endeløse artiklene mm fra aviser og blader jeg leser om rike unge suksessfulle mennesker med store lønnsslipper. Det er ingen forskjell spør du meg mellom det PewdiePie gjør og en rik IT guru fra USA holder på med. Begge gjør noe som ha gjort dem suksessfulle.

 

Og ja, det finnes haugevis med mennesker som fortjener mer respekt enn PewdiePie, men nå er nå handler nå denne tråden om at han har gjort det meget bra i tidligere år så det blir noe feil og peke ut haugevis med feil og liste opp folk som fortjener mer respekt enn ham. Man feirer mannen i øyeblikket, ikke de andre sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Det er fader meg helt rått! Det er jo når han tester ut de nye spillene som er morsomt å se på. Underholde kan han helt klart, det er en grunn til at han snart har 30 000 000 som følger han på Youtube.

 

Utrolig morsom og ydmyk person, han gjør mer for verden enn MANGE andre.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er fader meg helt rått! Det er jo når han tester ut de nye spillene som er morsomt å se på. Underholde kan han helt klart, det er en grunn til at han snart har 30 000 000 som følger han på Youtube.

 

Utrolig morsom og ydmyk person, han gjør mer for verden enn MANGE andre.

Tidenes spøk...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...