Gå til innhold

Han tjener 24 millioner i året på å spille på YouTube


Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Gud pewdie er så sykt irriterendes, videoene hans dukker opp på hovedsida hele tiden! Videoene hans er langt i fra bra, at folk liker dem så godt er meg uvitende. Er lei av at videoene hans spammer hele youtube, bare fordi noen liker han betyr ikke at alle vil se videoene hans klistra utover nettsidene...

 

Jeg har aldri sett videoene hans "ever before".

 

Montro om det er en cookie som har hengt seg ved din nettleser. Du får sprøyte helligvann og vin på PC'en din. Kanskje det hjelper litt en kort stund!  :)

 

Seriøst? Så det er derfor de dukker opp på forsida hele tiden?

 

 

Gud pewdie er så sykt irriterendes, videoene hans dukker opp på hovedsida hele tiden! Videoene hans er langt i fra bra, at folk liker dem så godt er meg uvitende. Er lei av at videoene hans spammer hele youtube, bare fordi noen liker han betyr ikke at alle vil se videoene hans klistra utover nettsidene...

Er jo bare logisk at hvis 30 millioner liker videoene hans, kommer han på fremsiden.

 

Men det er ikke rettferdig for dem som ikke liker han

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

På youtube er det jo i det minste en viss sortering, på forumet får man stadig opp innlegg av lav kvalitet rett i fleisen :) Så sånn sett er det enda mindre rettferdig.

 

AtW

Ja enig der ;)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg synes han er kul!Jeg er 10år og elsker videone hans.Men dere som skriver ufine kommentarer dere er bare frekke!!Tenk deg om før du skriver det burde du\dere tenke dere om før dere skriver!!Tenk hvis det var deg og du hadde fått masse stygge kommentarer fra andre folk!!!Det hadde dre sikkert ikke likt i det hele tatt!!!! så tenk dere litt om før dere skriver!!!!Jegh er lei av å se at PewDiePie\Felix får slemme kommentarer!!!SÅ STOPP!!!!Jeg blir trist fordi jeg leser så mange stygge kommentarer som PewDiePie har fått!!!!STOPP!!!!!Hilsen 10åringen Linn Marie

Lenke til kommentar

Jeg synes han er kul!Jeg er 10år og elsker videone hans.Men dere som skriver ufine kommentarer dere er bare frekke!!Tenk deg om før du skriver det burde du\dere tenke dere om før dere skriver!!Tenk hvis det var deg og du hadde fått masse stygge kommentarer fra andre folk!!!Det hadde dre sikkert ikke likt i det hele tatt!!!! så tenk dere litt om før dere skriver!!!!Jegh er lei av å se at PewDiePie\Felix får slemme kommentarer!!!SÅ STOPP!!!!Jeg blir trist fordi jeg leser så mange stygge kommentarer som PewDiePie har fått!!!!STOPP!!!!!Hilsen 10åringen Linn Marie

Tjener man 24 mill i året på det der blir nok de slemme kommentarene bare morsomme, han ler nok hele veien til banken. Samt at etterhvert som man blir eldre så bryr man seg ikke så veldig om hva andre sier og mener om en, ihvertfall ikke jeg ;)

Endret av esoteric
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...