Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke såå nøye? ;) Lage en egen tråd for 3 PES-innlegg? :p Det er jo relevant å sammenligne de også? :)

Ikke kom til meg hvis tråden blir spammet av PES-folk :p:tease:

Skrevet

Er vel ikke såå nøye? ;) Lage en egen tråd for 3 PES-innlegg? :p Det er jo relevant å sammenligne de også? :)

Ikke kom til meg hvis tråden blir spammet av PES-folk :p:tease:

Haha :p

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg er så elendig i FIFA online. Spiller helt ok mot computern og mot venner , men online så klarer jeg stort sett alltid å rote bort seieren. Som nå; Spilt 5 kamper. 1 seier, 1 u, og 3 tap.

Sikkert bare ute av form. 1.5 år siden sist jeg spilte FIFA sånn ca.

Skrevet

Herlig :p

f3dc3bee559fd411f8ba09aba9a0b65d.png

Ikke sagt et ord om at vi er gode, men er en grei klubb. Må være den klubben jeg har spilt for som har høyest treffsikkerhet på pasningene. Han på 77 % er spiss. Just for the record så bruker jeg dette oppsettet for CDM nå, mtp antall mål :p

81348d05936708833e7a1d8529e9512b.png

Skrevet

Assa, om folk vil spille på pace får de gjøre det, men hvorfor må de i tillegg oppføre seg som 10 åringer? Se alt av repriser, hysje til kamera, bruke alle pausene bare på drøying og trille ball i forsvar..

Skrevet (endret)

91% gitt! Det var andre bollar.

Du slår ikkje mine 8% i Forums.

8 % feilpasninger hadde vært helt greit i hvert fall :p Husker ikke hva du hadde, men antar at du lå rundt 70-75 % som de fleste andre.

Endret av oscrue10
Skrevet (endret)

En på mitt lag mistet spilleren sin. Han er 90 CAM, men fikk tildelt "Cheretti" som er 70 rated. Når det skjer, så vil den personens spiller havne på benken. Jeg var kaptein og fant spilleren hans. Byttet inn spilleren hans, "tiger", men jeg bommet på byttet og byttet inn for min spiller istedenfor hans (Han var CDM, jeg var RCM, fullt mulig å bomme hvis man er litt for rask) . Mulig at han allerede hadde dc siden han fikk en 70 rated spiller å spille med.

Endte med at jeg spilte omtrent hele kampen med hans 90 CAM. Bare byttet om på posisjonene slik at jeg fikk spille CDM og ligge i midten.

EA Sports, it's in the game.

de41fba1f1b481d7d27457a6bdd14d82.png

6986e082221385d2ddb282f11a91cc3f.png

Endret av oscrue10
Skrevet

Hei,

Spilte mot en kompis igår kveld og siste 3 kamper så brøt spillet med følgende feilmelding:

EN FEIL HAR SKJEDD OG SPILLET HAR BLITT DESYNKRONISERT

Utrolig irriterende med tanke på at jeg ledet alle 3 kampene det er snakk om her. Alle brudda skjedde i slutten av andre omgang, og ingen fikk poengene.

Har prøvd Google feilmeldingen uten særlig hell så håper noen der ute har råd??

Skrevet

Fortsatt ingen patch som fikser noe i spillet.. Rockstar slapp et spill på Tirsdag og har lansert 3 patcher.. Call of Duty kom for noen uker siden og har sluppet 5 patcher.

Skrevet

Den gjorde ikke mye. Keeperne ble ikke mye bedre og skudd er ikke akkurat forbedret. Jeg etterlyser en patch som faktisk løser problemer, ikke bare sier at den gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...