Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

Karrieremodusen kommer definitivt ikke til å jobbes mest med - de tjener utrolig mye penger på UT, og vil jo aldri velge å nedprioritere denne i forhold til karrieremodus som de ikke tjener noe på. Og det er ikke det vi ønsker heller. Vi ønsker bare noen forbedringer, da karrieremodusen befinner seg på et uforholdsmessig lavt nivå i forhold til de andre modusene. De siste årene virker det knapt som de har skjenket karrieremodusen en eneste tanke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.gamereactor.no/previews/230354/FIFA+15/

 

 

Hvorfor fokuserer Fifa så jævlig på hvordan tilskuerne skal se ut? Jeg bryr meg ikke om selve grafikken på tribunen. Tilskuerne kan se ut som papp for min del. Det er gameplayet jeg er interessert i å få forbedret. Hvis det virkelig er slik at gameplayet er tilnærmet likt som Fifa 14, ergo; man scorer på hvert jævlig innlegg og corner, så må jeg virkelig revurdere å kjøpe PS4 og Fifa 15.... Blir vel nok en skuffelse..

Lenke til kommentar

Spilte Fifa 14 i par mnd bare, så ble jeg drittlei, men kjøper nok 15 også.

 

Hvis det var de første par mnd etter release så er ikke det så rart, mtp hvor lett det var å score på langskudd og innlegg, i tillegg til store serverproblemer. Jeg trengte også mer enn 2 mnd på å beherske spillernes ballkontroll, balanse osv.

 

Det jeg mente med at man kan se bort fra trailere er at de sier veldig lite eller ingenting om hvordan spillet vil bli.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Langskudd er vel ganske lett å score på fremdeles, Gullit hamrer inn det ene langskuddet etter det andre for meg. Så lenge Headinger og gjennombruddspasningen blir mer balansert så kommer jeg til å kjøpe dette spillet.

 

Ja, langskudd er fortsatt altfor OP, men det var enda verre i høst.

Lenke til kommentar

EA har lagt ut artikkel på siden sin over nye taktikker i FIFA 15. Gjett hva? Park the bus og TIME WAISTING er nye taktikker....

 

Takk skal du faen meg ha Mourinho.. Haha

 

Nei Fifa 15 blir nok som de tidligere utgivelsene, "improved" men egentlig bare samme gamle dritten. Men jeg som de fleste andre her inne splasher vel cash på det i år også.

Lenke til kommentar

Lurer på hva de tenker hos EA egentlig. Virker ikke som de bryr seg om spillerne, og bare gjør det de selv føler for. Som så mange har sagt før meg; uten konkurranse kan Fifa gjøre hva de vil og fortsatt tjene penger på det. Trasige greier.

Endret av TheGooner
Lenke til kommentar

Eg kjenner meg veldig spent på Pro Evolution Soccer 2015. Visst ikkje EA gjer noko, så er det vel ikkje usannsynlig at PES i alle fall gir skikkeleg konkurranse på fotballspelfronten dei neste åra. Fleire som spår eit ekstremt bra spel, Nokon som har spelt dei siste versjonane?

 

Fifa hadde hatt godt av skikkeleg konkurranse.

Lenke til kommentar

I år ligger PES veldig langt bak FIFA, som er veldig synd. Jeg spilte én omgang på PES før jeg bare slo av. FIFA 14 var mye vanskeligere enn FIFA 13 i starten, og jeg nevnte da at dette er sammen med FIFA 2001 den dårligste utgivelsen. Så det skal ganske mye til før jeg gir opp spillene helt. Tviler på at neste PES blir noe særlig bedre, uten at jeg har fulgt med på hva som skjer på den fronten.

Lenke til kommentar

PES 14 droppet PS4 og X1 fordi de følte at de ikke ville klare å utvikle et godt nok spill til plattformen. Dermed valgte de heller å fokusere på å få til et godt PES 15 på PS4 og X1. Forskjellen mellom Konami og EA i dette tilfellet er vel at Konami ønsker ikke å lansere noe de ikke selv er fornøyd med, selv om det garantert ville generert inntekter. De har i alle fall hatt god tid til å lage et godt PES 15. Så spent på hva de har å vise. Håper i alle fall de har jobbet med gameplayet, for det har vært helt forferdelig i PES-spillene.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...