Gå til innhold

FEATURE: Fra gutt til mann (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo DS vant mot PSP av samme grunn som Gameboy vs. Lynx. Batteritid og fokus på småspill som går ann å ta med seg.

Har intrykk av at 3DS overgår PS Vita også og flertallet vil ha avanserte spill på konsoll/PC og gøye småspill på mobile enheter.

 

BTW.. Monster Hunter. Hvor får jeg tak i det? Er det noe bra?

Lenke til kommentar

Nintendo DS vant mot PSP av samme grunn som Gameboy vs. Lynx. Batteritid og fokus på småspill som går ann å ta med seg.

Har intrykk av at 3DS overgår PS Vita også og flertallet vil ha avanserte spill på konsoll/PC og gøye småspill på mobile enheter.

 

BTW.. Monster Hunter. Hvor får jeg tak i det? Er det noe bra?

Monster Hunter får du både på Wii, Wii U og 3DS nå. Anbefaler ikke Wii versjonen da online er tatt ned. Det er veldig kjekt, typisk Japansk med våpen så store som skyskrapere osv.

Endret av Baini
Lenke til kommentar

Nintendo DS vant mot PSP av samme grunn som Gameboy vs. Lynx. Batteritid og fokus på småspill som går ann å ta med seg.

Har intrykk av at 3DS overgår PS Vita også og flertallet vil ha avanserte spill på konsoll/PC og gøye småspill på mobile enheter.

 

 

Så visst man eier en Vita så har man tapt ? o,O

når begge firmaene tjener penger på det så har ingen tapt.

Eier 3DS og Vita, og jeg bruker Vitaen 90 prosent mer en 3DS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min snart 21 år gamle GameBoy lever fremdeles. Alle spillene utenom ett forsvant da vi flyttet for noen år siden, men jeg har skaffet meg noen av dem igjen. Sist jul døde maskinen. Trodde jeg! Den virket igjen da jeg slo den på her forleden på pur f. :D Slo på Blues Brother. Jeg døde som vanlig midtveis på første brett. :p Gamle spill er sykt vanskelige. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjenner godt igjen forsidene til NintendoMagasinet :D Husker godt hvor glad jeg var når jeg endelig fikk tak i en Gameboy tidlig på 90 tallet, den ekstisterer faktisk enda:) Bra artikkel!

 

Nr to fra venstre husker jeg at jeg kjøpte brukt en gang på nittitallet. Digget det magasinet, masse gode minner.:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gode minner!

Selv er jeg født i slutten av 1990. Hadde med meg min Game Boy på skolen, med PokéMon!

Husker at alle hadde Color, mens jeg satt med genrasjonen før. Mange måtte begynde på nytt når andre kom å skrudde av Coloren, da den har On/Off på høyre side, der min hadde contrast scroll :p

Lenke til kommentar

 

Nintendo DS vant mot PSP av samme grunn som Gameboy vs. Lynx. Batteritid og fokus på småspill som går ann å ta med seg.

Har intrykk av at 3DS overgår PS Vita også og flertallet vil ha avanserte spill på konsoll/PC og gøye småspill på mobile enheter.

 

Så visst man eier en Vita så har man tapt ? o,O

når begge firmaene tjener penger på det så har ingen tapt.

Eier 3DS og Vita, og jeg bruker Vitaen 90 prosent mer en 3DS.

 

Dårlig valg av ord kanskje. Snakker egentlig bare om at Nintendo sine dingser virker mer populære. Flere som eier Nintendo sine utifra min synsing. Ingen har tapt så lenge de selger og tjener penger på det.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 4 år senere...

Hmmm.... fikk meg til å tenke at jeg har både min gode gamle originale Game Boy og min nyere Game Boy Advance liggende et eller annet sted. Begge fungerer like fint som da de var nye, selv om på "merkverdig og magisk vis" så har spillene plutselig blitt langt mer pikselerte enn den gang ;):p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...