Gå til innhold

Denne strømmetjenesten har flest filmer og serier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å score Viaplay og Netflix likt på serier som for eksempel "Friends (Sesong 1-10)" er jo helt tullete, så lenge Viaplay kun har én sesong, og Netflix alle 10! I tillegg har Viaplay kun sesong 11 av Two and a half men, og kun sesong 6 og 7 av One tree hill. Likevel får de full pott. Det er helt fullstendig useriøst.

Lenke til kommentar

For meg er alle disse tjenestene verdiløse, utenom HBO som har noen serier jeg liker. Problemet med Netflix er at hvis du går dit med spesifikke tanker om hvilke filmer du ønsker å se, må du regne med at ni av ti du søker etter ikke er tilgjengelig. Så da er alternativet å bla seg rundt i menyene, men da er man begrenset av ens egen tålmodighet til å bla side etter side gjennom dritt og filmer du har sett og prisgitt den sorteringen som Netflix gjør av katalogen sin (som tross alt er stor i antall). For meg en helt ubrukelig tjeneste, dessverre.

 

Sammenligningen med Spotify/Wimp er på sin plass. Der er det treff på ni av ti ting man søker på, og det er faktisk mulig å bla seg frem til interessante og/eller nye ting man får lyst til å høre på. Som natt og dag sammenlignet med Netflix.

Endret av kvakse
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Abbonerer på HBO Nordic og selv om den har noen ankepunkter er kvalitet og innhold bra.

 

Det alle slike tjenester lider av er stadig mer begrensede muligheter til å effektivt navigere seg frem til ønsket innhold. I starten var netflix nesten godkjent her men det har vært en trend i hele VOD bransjen å gjøre det mindre tilgjengelig via gode søkefiltre som man hadde før.

Mulig er dette gjort for å skjule utdaterte og dårlige innholdskataloger.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...