Gå til innhold

Duke Nukem-utviklere avslører nytt prosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De gutta som ikke engang klarer å bli ferdig med et første person skytespill skal lage et action rollespill? Blir sikkert utsatt til neste tiår...

Det eneste originale de har laget er remaken av Rise of the Triad, og den har fått rimelig bra kritikk. Ellers har de portet en del Duke Nukem-spill hit og dit. Duke Forever var ikke akkurat det første i serien, og hovedproblemet der var at det ble kastet frem og tilbake over lengre tid mellom en drøss utviklere.

 

On-topic: Håper dette blir bra, og bra vi får en kvinnelig hovedperson. Ser dessverre ikke så mange av dem lengre. Men er hun nødt til å gå med så sykt lite klær? Det var en turn-off for meg. Less is more. Og var det bare jeg som synes hun virker svært ung? Trodde hun var i tenårene, og slettes ikke en leiesoldat.

Lenke til kommentar

Kanskje det er en veldig ung leiesoldat? Et naturtalent? Neida, jeg ser det argumentet med at hun var ung, og at hun hadde fått beskjed av min salige bestemor om å gå inn for å ta på seg noe mer klær slik at hun ikke ble syk. Jeg la også merke til at det var er litt underlig ganglag på henne. Er det bare jeg som mente å merke noe slikt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

On-topic: Håper dette blir bra, og bra vi får en kvinnelig hovedperson. Ser dessverre ikke så mange av dem lengre. Men er hun nødt til å gå med så sykt lite klær? Det var en turn-off for meg. Less is more.

 

? ser ikke problemet.

Hun har da ikke noe mindre klær enn Kratos..

Lenke til kommentar

Dra frem et spill med sterke sex-scener og mye nakenhet. Bra gjort. :p

 

Men seriøst er det alt for få kvinnelige helter fra før, og vi trenger flere "seriøse" kvinnelige helter. De fleste er rene sexsymboler, akkurat som hun jenta der. Kjipt. Vi trenger flere normale kvinnfolk som helter.

Lenke til kommentar

Kanskje det er en veldig ung leiesoldat? Et naturtalent? Neida, jeg ser det argumentet med at hun var ung, og at hun hadde fått beskjed av min salige bestemor om å gå inn for å ta på seg noe mer klær slik at hun ikke ble syk. Jeg la også merke til at det var er litt underlig ganglag på henne. Er det bare jeg som mente å merke noe slikt?

 

Er helt enig. Statisk og kjedelig. Akkurat som når hun setter hagla på plass idet hun setter seg på motorsykkelen; Ser overhodet ikke naturlig. Skumle er vel at dette er det normalt sett er traileren som er mye bedre enn spillet, så når traileren svikter, hvordan er da spillet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...