Gå til innhold

Advarselspoeng.


Kv84

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo helt vanvittig da. Men om jeg skriver det igjen, blir jeg vel utestengt i et år, så her gidder ikke jeg å være. Folk er jo så motbydelig på Pm, men får ikke Advarselspoeng for det. Og humeor, det burde folk studere.

Lenke til kommentar

Det er jo helt vanvittig da. Men om jeg skriver det igjen, blir jeg vel utestengt i et år, så her gidder ikke jeg å være. Folk er jo så motbydelig på Pm, men får ikke Advarselspoeng for det. Og humeor, det burde folk studere.

Om folk er ufine pr PM, så må du rapportere det. Mods og admins leser ikke dine PM uten at du rapporterer det. Uansett får ikke du vite om andre får advarselspoeng eller ikke, det er en sak mellom den som får det og moderator. Så om du rapporterer noen, så får du veldig skjeldent vite utfallet.

Lenke til kommentar

Det er antall måneder jeg snakker om, selv om du ikke skjønte det. På Kvinneguiden er jeg utestengt i 1 måned for 2 Advarselspoeng! Er jævla stor forskjell på det vettu.

Her er det litt anderledes. Her har vi ikke faste poengsummer for utestengelse.

De sanksjonene vi bruker er:

1: "Muntlig tilsnakk" - Vi sender deg en melding og sier at dette ikke er OK

2: Advarsel - Du får en økning av advarselspoengene dine

3: 3 dagers suspensjon

4: 7 dagers suspensjon

5: Suspensjon på ubestemt tid. Får du denne kan du søke deg tilbake. Men realistisk er det ikke noen vits å gjøre det på et halvt års tid etter du er utestengt.

 

I tillegg deler vi i noen tilfeller ut 24 timers suspensjon. Dette gjøres typisk for å beskytte brukere mot seg selv f.eks. ved fylleposting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nei, denne suger. Jeg finner ikke på fine tråder her, mye mer gøy på Kvinneguiden med masse kvinner med mensen og de blir så lett følsomme og alt går over til ekstreme tilfeller av ord og setninger.

 

Sikkert fordi nesten samtlige av dine innlegg handler om at du ønsker oppmerksomhet omkring det at du er forelsket i ABB.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

jeg har pleeenti advarselspoeng, men har vært medlem i 10+ år så da ser man litt gjennom fingrene tydeligvis :p

Er vel ikke noe automatikk i at man blir bannet for X antall måneder for ett antall advarselspoeng, ikke så vidt jeg vet ihvertfall...

 

Btw, min siste advarsel:

Advarsel utstedt av ... for «Diverse - Old» i Unknown.

Muntlig advarsel.

Lenke til kommentar

 

har 5 advarselspoeng bare i 2014 jeg.....

Men før det var det jo 8 år uten en eneste advarsel da.

 

slutt å snok i profilen min :p

 

skal sies at samtlige av advarselspoengene mine er helt ufortjente, de går på enkle motargumentasjoner mot kvinnelige forumbrukere og kvinnelige moderatorer som blir slått svært hardt ned på, eierne av diskusjon.no som telenor osv har satt fasteretningslinjer for kjønnspolitikk i forumet og enhver situasjon som kan oppleves som utfordrende for et kvinnelig medlem blir slått hardt ned på

 

Jeg skriver nå kanskje en 5 innlegg om dagne og over en 5 måneders periode er det plutselig 5 advarselspoeng mot kun tilfeldige poster mot kvinnelige brukere, tifleldig? i think not....

 

Jeg er en engel nemlig

Endret av Henrik2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...