Gå til innhold

Advarselspoeng.


Kv84

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

eierne av diskusjon.no som telenor osv har satt fasteretningslinjer for kjønnspolitikk i forumet og enhver situasjon som kan oppleves som utfordrende for et kvinnelig medlem blir slått hardt ned på

 

 

Det der kan umulig være riktig, da hadde vell en god del flere brukere vært utestengt?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg har sett deg veldig ofte på kvinneguiden kv84 og du har virket veldig trivelig og hyggelig men her så virker det som du bare er sint og lei, blir trist):

 

Btw jeg har samme problem som deg, har sosial angst med men man trenger ikke bli dårlig humør av den grunn:)

 

 

Takk for at du informerer samtlige av moderatorene om at du er en person det er nyttig å følge med på.

Jeg har sett henne på kvinneguiden, hun er egentlig en hyggelig person:)

 

 

Nei, denne suger. Jeg finner ikke på fine tråder her, mye mer gøy på Kvinneguiden med masse kvinner med mensen og de blir så lett følsomme og alt går over til ekstreme tilfeller av ord og setninger.

 

Sikkert fordi nesten samtlige av dine innlegg handler om at du ønsker oppmerksomhet omkring det at du er forelsket i ABB.

 

Hvem er denne abb?

Lenke til kommentar

Jeg har sett deg veldig ofte på kvinneguiden kv84 og du har virket veldig trivelig og hyggelig men her så virker det som du bare er sint og lei, blir trist):

 

Btw jeg har samme problem som deg, har sosial angst med men man trenger ikke bli dårlig humør av den grunn:)

 

 

Takk for at du informerer samtlige av moderatorene om at du er en person det er nyttig å følge med på.

Jeg har sett henne på kvinneguiden, hun er egentlig en hyggelig person:)

 

 

Nei, denne suger. Jeg finner ikke på fine tråder her, mye mer gøy på Kvinneguiden med masse kvinner med mensen og de blir så lett følsomme og alt går over til ekstreme tilfeller av ord og setninger.

 

Sikkert fordi nesten samtlige av dine innlegg handler om at du ønsker oppmerksomhet omkring det at du er forelsket i ABB.

 

Hvem er denne abb?

 

Anders Behring Brevik.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg har sett deg veldig ofte på kvinneguiden kv84 og du har virket veldig trivelig og hyggelig men her så virker det som du bare er sint og lei, blir trist):

 

Btw jeg har samme problem som deg, har sosial angst med men man trenger ikke bli dårlig humør av den grunn:)

 

 

Takk for at du informerer samtlige av moderatorene om at du er en person det er nyttig å følge med på.

Jeg har sett henne på kvinneguiden, hun er egentlig en hyggelig person:)

 

 

Nei, denne suger. Jeg finner ikke på fine tråder her, mye mer gøy på Kvinneguiden med masse kvinner med mensen og de blir så lett følsomme og alt går over til ekstreme tilfeller av ord og setninger.

 

Sikkert fordi nesten samtlige av dine innlegg handler om at du ønsker oppmerksomhet omkring det at du er forelsket i ABB.

 

Hvem er denne abb?

 

Anders Behring Brevik.

 

Oi dæven O: Hvordan kan noen forelske seg i en masse morder?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...