Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere anbefale et trådløst nettverkskort som passer til Black refinery? Vil Windows 7 kunne kjøre problemfritt på denne builden?

Jeg kjøpte ASUS PCE-AC68 AC1900, funker fett. Har 20 mb/s og får inn 19,6 en etasje over ruteren. Du kan også gå for AC56 også selvfølgelig, denne er litt rimeligere i pris. 

Lenke til kommentar

 

Kan dere anbefale et trådløst nettverkskort som passer til Black refinery? Vil Windows 7 kunne kjøre problemfritt på denne builden?

Jeg kjøpte ASUS PCE-AC68 AC1900, funker fett. Har 20 mb/s og får inn 19,6 en etasje over ruteren. Du kan også gå for AC56 også selvfølgelig, denne er litt rimeligere i pris. 

 

Totalt overkill om aksesspunktet ikke er AC

 

N53 funker fint

Lenke til kommentar

 

 

Kan dere anbefale et trådløst nettverkskort som passer til Black refinery? Vil Windows 7 kunne kjøre problemfritt på denne builden?

Jeg kjøpte ASUS PCE-AC68 AC1900, funker fett. Har 20 mb/s og får inn 19,6 en etasje over ruteren. Du kan også gå for AC56 også selvfølgelig, denne er litt rimeligere i pris. 

 

Totalt overkill om aksesspunktet ikke er AC

 

N53 funker fint

 

hehehe

Lenke til kommentar

Hm etter å ha sett i5 slite veldig i ac syndicate og fallout 4 så er det nesten sånn at folk bør legge penger i en i7. Kjempet lenge for at i5 er bra nok for gaming. Men FPS forskjellene med i5 og i7 på de to spilla har vært veldig høye.

(10 min uti sånn ca)
(6 min ca)

Kan hende det er spilla selvfølgelig. Men folk betaler vel gjerne 700-800 kr mer (5% mer kr) for 15-20% mer ytelse.

Spennende å se om forskjellen vil fortsette å være der fks med just cause 3. Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Var sikkert bra i gamledager, men nå kommer det nye spill  :dribble:

2011-3 5960X hiend-tiSLI minumum med en 1500watter, så slipper man unna 99,9% av slike problemer ut livet, da med den serien av oppdateringer 1366/2011/2011-3 osv. 

Den holder lenge og det er på tide med upgrade uansett når neste kommer ut, ca 3 år hele tiden. 

Lenke til kommentar

 

Hvorfor anbefaler du et DVD drev til å installere Windows med?

USB penn må da være mye enklere for de fleste, ISO fil lastes ned fra Microsoft og skrives ut til pennen.

Hva er dvd? :p

 

Det er vel ingen som har installert OS med noe annet enn usb minnepinne de siste 10 åra vel?

 

Tja.... PXE og virtuellt media via IPMI/BMC/RSA? (og sånn artig USB-disk som simulerer cdrom med ISO-filer :-) )

Endret av Gammal Sokk
Lenke til kommentar

Skal få lagt til USB-media også. Tanken bak har vært at et eksternt DVD-rom er det nok mange som har bruk for i hjemmet fra før, ettersom det fortsatt er et lager av DVD-er hjemme hos de fleste. Dette er "enkelt" fordi en kan kjøpe et fysisk medie av Windows, i stedet for å måtte ha en maskin å laste ned til minnepennen fra, og i tillegg måtte overføre det. Klart, jeg foretrekker også sistnevnte, så sier ikke at det er en dårlig måte. Skal legge det til som mulighet. :)

 

Beklager også at tråden ser dårlig av oppdateringer. De som har gått medisin / fysioterapi forstår meg nok imidlertid.. om bare litt. :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det vil alltid komme noe nytt, så en må nesten se hva en har behov for utifra dagens spill. Her er en video som viser forskjell på i5 4690K og FX 8350 i Battlefield 4.

 

 

Klart, 40-50 mer FPS er en veldig tydelig forbedring. Samtidig må du ta utgangspunkt i systemet du kjører på. Er det full HD, 60 Hz skjerm, er det ikke like akutt som en 144Hz 1440p skjerm for eksempel. :)

 

Intel ryktes å komme med Skylake-E i tredje eller fjerde kvartal neste år, som er lenge til. Tror i grunn ikke at Cannonlake vil revolusjonere ytelse på særlig vis, og at det vil fortsette trenden med små forbedringer fra Intel. Dagens (Skylake) og gårsdagens (Haswell) prosessorer yter imidlertid begge fantastisk bra.  :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...