Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare spør her. Dere diskuterer msi gaming 3. og det går ikke sli der.

jeg kjøpte gigabyte gaming 3 pga mulighet for sli....

Eller tok jeg helt feil der?

 

Rimelig sikker på at gigabyte gaming 3 støtter sli... måtte bare høre med ekspertene her. ;)

 

ps: rimelig sikker på at JBL vinner Agentspoon... ;)

Ja med amd eller nvidiakort. 

Msi G3 har brikkesett for crossfire, dvs amd-kort. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det også! :D prisingen tror jeg det har en del å si for med minimal konkurranse, men jeg tror ikke AMD har skyld i at ytelsesøkningen er så marginal fra generasjon til generasjon. Siden Sandy Bridge har en kun gått opp 25% i ytelse per hertz. Når de nye prosessorene overklokker vesentlig dårligere enn Sandy Bridge, så er forskjellen enda mindre. Ironisk nok hvis Sandy Bridge hadde eksistert på markedet i dag til daværende pris 1450 kroner, hadde den vært høyaktuell for Black Refinery etc. fra et verdiståsted. ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har du planer om å oppdatere forslagene med Skylake? Jeg har tenkt til å kjøpe ny hardware og lurer på om det ikke er bedre med Skylake, men er usikker på hovedkort og RAM. Det jeg har fra før er en AMD Phenom II fra 2010 og tenker derfor på å ha riktig socket for fremtidige oppgraderinger. Er det lurt å gå for Skylake med en gang eller heller basere seg på Black Refinery slik den står nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...